GuiaBCN

Activitats i equipaments de Barcelona

Visita comentada a l'exposició permanent "Barcelona: Aigua, clima, ciutat i Col·lecció Ròmul Gavarró"

Tornar

Aquesta visita recorre les exposicions permanents situades dins d' un dels dipòsits de la Casa de l'Aigua de Trinitat Nova:

Barcelona: aigua, clima i ciutat mostra els vincles entre les fluctuacions climàtiques, les condicions ambientals i el cicle hidrològic, i com amb la revolució industrial s'ha trencat la continuïtat secular dels dispositius i les estratègies de proveïment i gestió de l'aigua, que ens ha portat a la situació actual.

La col·lecció Ròmul Gavarró és una àmplia mostra de peces vinculades a l'abastament, el tractament, la distribució i l'ús de l'aigua, que permet interrogar-nos sobre els aspectes més variats de la nostra relació amb l'aigua.

La revolució de l'aigua a Barcelona. Del món preindustrial al repte ambiental, mostra la profunditat i el caràcter sistèmic dels canvis de la nostra relació amb l'aigua, millorant molt positivament la nostra vida quotidiana. Però arribats al segle XXI, la cultura de l'aigua necessita una revisió radical.

Horaris

Casa de l'Aigua. Museu d'Història de Barcelona

Adreça:
Carrer de Garbí, 2
Districte:
Nou Barris
Barri:
la Trinitat Nova
Població:
Barcelona
On
Casa de l'Aigua. Museu d'Història de Barcelona
Quan
10/10/2026

Telèfon

Centraleta:
932562100

També et pot interessar...