L´objectiu principal és crear una petita narració o escena, que serà representada en un diorama i en què apareixerà un espai, alguna de les joguines de la col·lecció i un dels valors treballats durant la visita.
Es realitzaran petites dinàmiques que es portaran a terme durant l´observació de les peces. L´objectiu final és promoure l´aprenentatge significatiu de l´alumnat a través d´un procés d´ensenyança activa i participativa dels membres del grup classe. Es treballarà amb l´observació, la capacitat d´anàlisi i reflexió, l´experimentació i l´actitud crítica i activa de l´alumnat.
Públic destinatari: Escolar (2n i 3er cicle de primària)
Horaris
Dies | Hores | Preus | Observacions | |
---|---|---|---|---|
Dies no dprefinits |
Horari no definit |
Entrada general de: 90 € (per grup. Màxim de 25 alumnes)
Cal sumar l'import de l'entrada al Museu, que per a grups es de 2.40 per persona. Els grups escolars menors de 16 anys només paguen l'activitat. |
Durada: 2 h
Places: màxim 25 alumnes Edat: 2n i 3er cicle de primària |
Altres
- Se celebra a:
- Museu Frederic Marès.
- Adreça:
- Plaça de Sant Iu, 5
- Districte:
- Ciutat Vella
- Barri:
- el Barri Gòtic
- Població:
- Barcelona
- Quan
- Acte permanent
Telèfon
- Reserves:
- 93 256 35 00
- Tel.:
- 932563500
- Fax:
- 933194116
Adreça electrònica
- E-mail reserves:
- reservesmuseumares@bcn.cat
També et pot interessar...
-
"Grec'22" Festival de Barcelona: XVII Obrador d'Estiu de la Sala Beckett
- On:
- Parc del Centre del Poblenou
- Quan:
- Del 10/07/2022 al 16/07/2022
-
Taller - visita guiada infantil 'Mòmies, sarcòfags i altres secrets del Museu Egipci'
- On:
- Museu Egipci de Barcelona
- Quan:
- Acte permanent
-
Jornades '"Fe(R) i Dones. Comunitats com a agents de canvi"
- On:
- Església Evangèlica Hillsong Barcelona
- Quan:
- Del 29/06/2022 al 06/07/2022
-
Estiu als Museus: Tallers i visites familiars a El Born CCM 'El Bornet'
- On:
- El Born Centre de Cultura i Memòria
- Quan:
- Del 04/06/2022 al 24/09/2022
-
Visita dinamitzada 'Indiana Stones: explorem!'
- On:
- Fundació Catalunya La Pedrera
- Quan:
- Del 04/06/2022 al 26/06/2022
-
Activitat escolar 'Quadern de l'enyor'
- On:
- Museu Reial Monestir de Santa Maria de Pedralbes
- Quan:
- Acte permanent
-
Activitat escolar 'Salut i alimentació a l'edat mitjana'
- On:
- Museu Reial Monestir de Santa Maria de Pedralbes
- Quan:
- Acte permanent
-
Visita comentada 'Verdaguer i Barcelona'
- On:
- MUHBA Museu d'Història de Barcelona - Vil·la Joana
- Quan:
- Del 03/07/2022 al 11/09/2022
-
Activitat escolar 'Petras Albas, mirall dels temps medievals'
- On:
- Museu Reial Monestir de Santa Maria de Pedralbes
- Quan:
- Acte permanent
-
Visita dinamitzada de celebració d'aniversari 'Bufeu, Bufeu... Que l'edifici no tombareu!'
- On:
- Fundació Catalunya La Pedrera
- Quan:
- Acte permanent
-
Activitat escolar 'Petras Albas, empremtes de l'edat mitjana'
- On:
- Museu Reial Monestir de Santa Maria de Pedralbes
- Quan:
- Acte permanent
-
Pròxima parada: compost
- On:
- Espai Benet Corner de la Fundació Comtal
-
Sortida guiada 'El Rec Comtal'
- On:
- La Casa de l'Aigua
- Quan:
- 28/06/2022
-
Estiu als Museus: Visita dinamitzada taller 'Instruments aquàtics'
- On:
- Museu de la Música - L'Auditori
- Quan:
- Del 28/06/2022 al 29/07/2022
-
Activitat escolar 'Entre l'acció i el silenci al Monestir de Pedralbes'
- On:
- Museu Reial Monestir de Santa Maria de Pedralbes
- Quan:
- Acte permanent
-
Barcelona Orgullosa: Visita - taller "Appartenant à l'amour"
- On:
- Museu
- Quan:
- 09/07/2022
-
Visita guiada per a grups 'Objectes insòlits del Gabinet del Col·leccionista'
- On:
- Museu Frederic Marès
- Quan:
- Acte permanent
-
Visites guiades a la Torre Bellesguard
- On:
- Torre Bellesguard Gaudí - Casa Figueres
- Quan:
- Acte permanent
-
Visita en família 'Coneix CaixaForum Barcelona'
- On:
- CaixaForum Centre Social i Cultural
- Quan:
- Acte permanent
-
Visiesa guiades per a grups al Temple de la Sagrada Família
- On:
- Temple Expiatori de la Sagrada Família - Basílica
- Quan:
- Acte permanent
Si vols fer una esmena sobre aquesta activitat...fes-nos-la saber