
L'Auditori és un modern edifici de 42.000 metres quadrats dissenyat per l'arquitecte Rafael Moneo que es va inaugurar el 22 de març del 1999.
L’Auditori és un modern edifici de 42.000 metres quadrats dissenyat per l’arquitecte Rafael Moneo que es va inaugurar el 22 de març del 1999. Es troba al centre del nou pol de desplegament urbà de la plaça de les Glòries, on conflueixen les tres avingudes més grans i més llargues de la ciutat (la Diagonal, la Gran Via i la Meridiana) a prop del casc antic de la ciutat, del seu Eixample, al costat del Teatre Nacional, el nus de les Glòries, l’obertura de la Diagonal al Mar, el districte 22 i la zona del Fòrum.
L’edifici combina la sòbria modernitat externa amb la Sala 1 Pau Casals per a 2.200 espectadors, la Sala 2 Oriol Martorell, amb 600 localitats, la Sala 3 Tete Montoliu de 400 places i la recent inaugurada Sala 4 Alicia de Larrocha, de 152 localitats. A l’atri central d’accés s’hi ha construït una monumental llanterna cúbica de vidre en forma d’impluvi, decorada amb pintures ratllades de Pablo Palazuelo. L’acústica de les sales ha estat minuciosament estudiada dintre del projecte per l’enginyer especialitzat Higini Arau.
Al mateix complex musical, hi tenen la seva seu l’Escola Superior de Música de Catalunya i el Museu de la Música. Això converteix l’Auditori en un focus de la vida musical de la ciutat en els diferents camps de la divulgació, la docència i la recerca.
Accessible per a persones amb discapacitat física
- Titularitat:
- Pública
- 39a Temporada Ibercamera
- Quan:
- Des de 24/10/2022 al 23/05/2023
- Concerts "Dimecres #EsmucJam"
- Quan:
- Acte permanent
- Concert "Cécile McLorin Salvant"
- Quan:
- Des de 23/10/2022 al 30/10/2022
- Concert "Low"
- Quan:
- 03/11/2022
- Cicle de concerts "BCN Clàssics". Temporada 2022-2023
- Quan:
- Des de 25/10/2022 al 07/06/2023
- Espectacle “Desert”, a càrrec de “Frames Percussion and Albert Quesada”
- Quan:
- Des de 16/07/2022 al 17/07/2022
- Concert "Nicola Benedetti & Lionel Bringuier"
- Quan:
- 07/07/2022
- Kian Soltani & Stephanie Childress
- Quan:
- 30/06/2022
- Concert "Julia Lezhneva & Dani Espasa"
- Quan:
- 16/07/2022
L'Auditori és un modern edifici de 42.000 metres quadrats dissenyat per l'arquitecte Rafael Moneo que es va inaugurar el 22 de març del 1999. Es troba al centre del nou pol de desplegament urbà de la plaça de les Glòries, on conflueixen les tres avingudes més grans i més llargues de la ciutat (la Diagonal, la Gran Via i la Meridiana) a prop del casc antic de la ciutat, del seu Eixample, al costat del Teatre Nacional, el nus de les Glòries, l'obertura de la Diagonal al Mar, el districte 22 i la zona del Fòrum.
L'edifici combina la sòbria modernitat externa amb la Sala 1 Pau Casals per a 2.200 espectadors, la Sala 2 Oriol Martorell, amb 600 localitats, la Sala 3 Tete Montoliu de 400 places i la recent inaugurada Sala 4 Alicia de Larrocha, de 152 localitats. A l'atri central d'accés s'hi ha construït una monumental llanterna cúbica de vidre en forma d'impluvi, decorada amb pintures ratllades de Pablo Palazuelo. L'acústica de les sales ha estat minuciosament estudiada dintre del projecte per l'enginyer especialitzat Higini Arau.
Al mateix complex musical, hi tenen la seva seu l'Escola Superior de Música de Catalunya i el Museu de la Música. Això converteix l'Auditori en un focus de la vida musical de la ciutat en els diferents camps de la divulgació, la docència i la recerca.
- Adreça:
- Carrer de Lepant, 150
- Districte:
- Eixample
- Barri:
- el Fort Pienc
- Població:
- Barcelona
- Adreça
- Carrer de Lepant, 150
Telèfon
- Centraleta:
- 932479300
Web
Adreça electrònica
- E-mail:
- info@auditori.cat
Si vols fer una esmena sobre aquest equipament o entitat..fes-nos-la saber