GuiaBCN

Activitats i equipaments de Barcelona

Concert "Clàssics del western"

Tornar

Repertori

Ennio Morricone: Moment for Morricone

Elmer Bernstein: Els set magnífics

Roque Baños: 800 balas. Suite

John Barry: Ballant amb llops

John Williams: The Cowboys. Obertura

Ennio Morricone: Per un grapat de dòlars

Artistes

BMB

Els Pirates Teatre

Ximo Tarín direcció

Programa

Les pel·lícules de l'oest són molt més que un gènere cinematogràfic. Formen part d'un imaginari que han compartit diverses generacions d'arreu del món, amb escenes i personatges tan icònics com els salons, els duels o les persecucions entre indis i vaquers. Les bandes sonores d'aquestes pel·lícules, a més, han esdevingut clàssics indiscutibles del segle XX, com les d'Ennio Morricone, un compositor que va marcar un estil musical propi per a l'anomenat spaghetti western. La música d'Elmer Bernstein per a Els set magnífics també es va convertir en una de les més representatives dels anys seixanta. Poc després, John Williams va compondre la banda sonora de The Cowboys, protagonitzada per John Wayne, un clàssic dels setanta. I la partitura de John Barry per al film Ballant amb llops és, sens dubte, una de les més populars de finals del segle XX. Aquest concert tan especial també inclou la suite de Roque Baños per a una comèdia d'homenatge als westerns, 800 balas d'Álex de la Iglesia. 

Les sessions d'aquest concert seran sessions relaxades. les normes relacionades amb el soroll i el moviment en la sala són més relaxades i també pot haver-hi petits ajustaments en la llum, el so, etc. per adaptar-se millor al benestar de qualsevol tipus de públic. aquest tipus de sessions estan adreçades a totes les persones i famílies que prefereixen o gaudeixen d'una atmosfera més relaxada, reduint així els nivells d'ansietat i convertint-ho en una millor experiència (famílies amb nens, persones amb alzheimer, persones amb autisme, etc.).

Horaris

Altres

Es venen les entrades a:
L'Auditori de Barcelona.

Dilluns: tancat

De dimarts a divendres: de 17h a 21h

Dissabtes: de 10h a 13h i de 17h a 21h

Diumenges: obert des d’una hora abans del concert.

Horaris especials Nadal:

Els dies 25 i 26 de desembre i l’1 de gener, les taquilles estaran obertes des d’una hora abans dels espectacles fins al seu inici.

Els dies 24 i 31 de desembre obriran de 17 h a 20 h.

El dia 6 de gener les taquilles romandran tancades.

Se celebra a:
Sala 2 Oriol Martorell.

L'Auditori de Barcelona - Sala 2 Oriol Martorell

Adreça:
Lepant, 150
Districte:
Eixample
Barri:
el Fort Pienc
Població:
Barcelona
On
L'Auditori de Barcelona - Sala 2 Oriol Martorell
Quan
11/02/2027

Telèfon

Informació:
93 247 93 00

Web

Web venda d'entrades:
https://www.auditori.cat/

També et pot interessar...