Teatre familiar 'Tel: una història amb cançons pròpies'

Tornar

Tel és la història de la Miranda, una nena que té una peculiaritat que la fa sentir molt sola, com si el seu món i el de fora estiguessin separats per un tel. Té la sensació que ni ella entén a la gent, ni la gent l'entén a ella. A través d'un viatge i acompanyada d'un amic molt especial, comprendrà que el llenguatge va molt més enllà de les paraules i descobrirà que la seva manera de mirar i explicar el món també és valuosa.

Aquest espectacle és la posada en escena de l'àlbum il·lustrat Tel (Adapta Editorial, 2023), de les autores i il·lustrador Marta Figueras Alsius, Joana de Diego i Pitu Álvarez.

Públic familiar: a partir de 4 anys

La Biblioteca Francesca Bonnemaison i el centre cívic Convent de Sant Agustí us presentem la vuitena edició Zero 3: L'estiu al Casc Antic, un cicle amb diverses propostes artístiques i culturals pel barri de Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera

Horaris

Espai Francesca Bonnemaison - Biblioteca Francesca Bonnemaison

Adreça:
Carrer de Sant Pere Més Baix, 7
Districte:
Ciutat Vella
Barri:
Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera
Població:
Barcelona
On
Espai Francesca Bonnemaison - Biblioteca Francesca Bonnemaison
Quan
01/07/2025

Telèfon

Tel.:
932687360

També et pot interessar...