
Vine a dibuixar, dissenyar i decorar la carrossa del segle XXII. Participa-hi i deixa-hi el teu missatge d'esperança i record!
Aquest any, al Museu de les Carrosses Fúnebres de Barcelona, us proposem una activitat especial: construir i decorar una carrossa fúnebre a mida real amb envasos reciclats, transformant-la en una peça plena de llum i color. Tindreu a l'abast centenars de brics, caixes i caixetes dels colors de l'Arc de Sant Martí per donar forma a les vostres idees i deixar volar la imaginació. A més, podreu amagar-hi a l'interior un missatge secret destinat a l'altre món i completar l'obra amb un petit fragment de la vostra ànima. Un cop acabada, la carrossa s'exposarà com a part de la col·lecció del Museu.
Públic destinatari: tots els públics.
Modalitat de participació: oberta, durant tota la franja horària, amb entrada/sortida lliure per part del públic.
Accessibilitat: espai reservat i tranquil. Espai de lactància. Mobilitat reduïda.
CV
Rosa Gómez és una artista i dissenyadora amb més de vint anys d'experiència com a docent d'arts plàstiques en centres educatius. Des de fa deu anys imparteix el taller creatiu per a joves "Tria i remena" a Quei15bcn. Col·labora en el disseny i la producció de projectes culturals com ara "Lectura viva", "Retrats de la gent del barri" o "Local art", a més de desenvolupar obra pròpia en la seva disciplina preferida: la pintura. És llicenciada en Belles Arts, graduada en Disseny a la Massana i màster en Disseny a l'École ECV de París. Rosa Gómez és alma mater i sòcia fundadora de Quei15bcn.
Quei15bcn és una associació sense ànim de lucre dedicada al foment i la difusió de la cultura visual mitjançant projectes d'arts plàstiques, fotografia, vídeo, arts escèniques i accions de comissariat i direcció d'art. L'associació disposa de l'espai expositiu Quei15 ARTGallery per apropar l'art nacional i internacional a la comunitat, sigui amb el muntatge d'exposicions en sala o amb propostes de circuits expositius alternatius.
PROCÉS DE MEDIACIÓ
Entitats o col·lectius col·laboradors: Centre La Marina - Fundació Pere Mitjans.
Descripció del procés: Els i les integrants del Centre La Marina de la Fundació Pere Mitjans (centre de referència per a persones amb dany cerebral adquirit) han participat en la preparació prèvia del material necessari que s'ha utilitzat per al taller, conjuntament amb els artistes de Quei15bcn. En aquesta trobada van desplegar el seu potencial creatiu i es va generar un espai d'intercanvi d'experiències engrescadores.
Horaris
Dies | Hores | Preus | ||
---|---|---|---|---|
Diumenge |
de 10.00 h a 14.00 h |
Entrada Gratuïta |
Altres
- Se celebra a:
- Cementiris de Barcelona.
Cementiris de Barcelona
- Adreça:
- Carrer de la Mare de Déu de Port, 56 - 68
- Districte:
- Sants-Montjuïc
- Barri:
- el Poble-sec
- Població:
- Barcelona
- Quan
- 19/10/2025
Telèfon
- Centraleta:
- 934841999
També et pot interessar...
-
Taller 'Fotografia analògica sense càmera: fotograma i altres tècniques'
- On:
- Centre Cívic Pati Llimona
- Quan:
- Del 06/10/2025 al 10/11/2025
-
'Estudis a l’estranger per a menors'
- On:
- Joves de les Corts
- Quan:
- 15/10/2025
-
Activitats Laborals Joves de Barcelona: Cicle: Kit Inicia’t 'Dissenya el teu futur: art i emprenedoria'
- On:
- Joves d'Horta-Guinardó
- Quan:
- 04/12/2025
-
Taller 'Pintura i dibuix' *NOU*
- On:
- Sala Polivalent de Montbau
- Quan:
- Del 07/10/2025 al 09/12/2025
-
Itinerari 'Il·lustració d'una vinyeta sobre rajola' *NOU*
- On:
- Centre Cívic Urgell
- Quan:
- 11/10/2025
-
Curs certificat 'Antiracisme a l’educació'
- On:
- Agenda semipresencial
- Quan:
- Del 07/10/2025 al 12/11/2025
-
Institut d'Humanitats. Curs 25/26: Cursos i tallers 'La Divina comèdia, II: Purgatori'
- On:
- Centre de Cultura Contemporània de Barcelona
- Quan:
- Del 20/10/2025 al 09/03/2026
-
Taller 'Teatre Fricandó'
- On:
- Casal de Barri Can Travi de la Vall d'Hebron
- Quan:
- Del 19/09/2025 al 11/12/2025
-
Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat: Taller 'Ciència ciutadana inclusiva'
- On:
- Aula Ambiental Bosc Turull
- Quan:
- 03/12/2025
-
5a edició de Canvifest
- On:
- Placeta de Can Ricart
- Quan:
- 04/10/2025
-
Barcelona Dibuixa 2025: "El poder curatiu de l’arbre genealògic a través de les tortuositats d’una memòria el·líptica", de Thilleli Rahmoun
- On:
- Fàbrica de Creació La Escocesa
- Quan:
- 18/10/2025
-
Barcelona Dibuixa 2025: Taller "La creativitat rere els barrots: una manera de sobreviure", de Susanna Martín Segarra
- On:
- Edifici de La Model
- Quan:
- 19/10/2025
-
Barcelona Dibuixa 2025: "Visualitats dels nostres paisatges", de Patri Vizcaino Villalón
- On:
- Casal de Barri Pou de la Figuera
- Quan:
- 18/10/2025
-
Barcelona Dibuixa 2025: Taller "Barchinona. La ciutat medieval en paper", de Marta de los Pájaros
- On:
- Museu d'Història de Barcelona. Plaça del Rei
- Quan:
- 19/10/2025
-
Col·laboració 'Art'
- On:
- Centre Cívic Casa del Rellotge
- Quan:
- Del 25/09/2025 al 18/12/2025
-
Taller 'Art coaching - Dibuix i pintura'
- On:
- Centre Cívic Can Clariana Cultural
- Quan:
- Del 29/09/2025 al 01/12/2025
-
Taller càpsula 'Clown: el centre que juga' *NOU*
- On:
- Centre Cívic Barceloneta
- Quan:
- Del 29/10/2025 al 19/11/2025
-
Taller col·laboratiu 'Espai de ceràmica'
- On:
- Centre Cívic del Besòs i el Maresme
- Quan:
- Del 06/10/2025 al 01/12/2025
-
Taller 'Retrat i color'
- On:
- Centre Cívic Zona Nord
- Quan:
- Del 29/09/2025 al 15/12/2025
-
Taller 'Tècniques d'aquarel·la'
- On:
- Centre Cívic Josep Maria Trias i Peitx
- Quan:
- Del 22/09/2025 al 01/12/2025