Exposició 'Interfícies: Drets culturals i territoris comunitaris'

Tornar

Drets culturals, territoris comunitaris" reuneix projectes artístics que neixen de pràctiques comunitàries, arrelades al territori i compromeses amb el dret col·lectiu a la cultura.

Una cartografia de processos creatius que parteixen de l'escolta, la cura, la memòria i la col·laboració.

Projectes participants:

  • Equal Saree – Hàbitat habitat → Fanzín, fotos, mural | La Capella
  • Connectats – Intraduïbles → Llibre-objecte, fotografies | La Capella
  • Carla Guerra i col·lectiu Més que Cures → Fotografies i vídeo | La Capella
  • Pa'tothom / Teatre Arnau – Força Teatre IV → Vídeo i fotos | Centre Cívic El Sortidor

Aquesta exposició, que tanca el programa Interfícies 2025, explora com l'art pot esdevenir eina per reivindicar drets, fer visibles veus marginades i enfortir els vincles comunitaris.

Interfícies és una plataforma de cultura i salut comunitària coordinada per Transductores des del 2017, amb projectes al Raval, les Roquetes, la Trinitat Nova i el Poble-sec.

Amb el suport de: Generalitat de Catalunya | Ajuntament de Barcelona | Centre Cívic El Sortidor | La Capella | Més que Cures | Xarxa Cooperasec

Horaris

Altres

Se celebra a:
Centre Cívic El Sortidor.

Centre Cívic El Sortidor

Adreça:
Plaça del Sortidor, 12
Districte:
Sants-Montjuïc
Barri:
el Poble-sec
Població:
Barcelona
On
Centre Cívic El Sortidor
Quan
Des de 20/10/2025 al 07/12/2025

Telèfon

Centraleta:
934434311

També et pot interessar...