GuiaBCN

Activitats i equipaments de Barcelona

2a edició Nit de les Ànimes 2026 'Bruixes, meduses i sirenes'

Tornar

La Nit de les Ànimes del Museu Marítim de Barcelona acull la segona edició de «Bruixes, meduses i sirenes».

Esperits que perpetuen antigues injustícies, objectes insòlits que apareixen del no-res, ombres que recorren les sales quan cau la nit i sorolls inquietants... La profecia de la Violant Carnera comença a fer-se realitat.

Només si sou capaços de qüestionar les creences establertes i trencar els prejudicis que han perseguit aquelles que van buscar la llum podreu restablir l'ordre.

El joc de proves terrorífic us proposa posar a prova el vostre enginy, treballar en equip, desxifrar enigmes i afrontar els misteris que s'amaguen entre les parets del Museu.

Podeu participar de forma individual o en grup... només heu de tenir ganes de conèixer noves persones. Us atreviu a entrar en joc?

Edat: a partir de 14 anys, els menors d'edat han de venir acompanyats per una persona adulta

Horaris

Altres

Se celebra a:
Museu Marítim de Barcelona.

Museu Marítim de Barcelona

Adreça:
Avinguda de les Drassanes, 1
Districte:
Ciutat Vella
Barri:
el Raval
Població:
Barcelona
On
Museu Marítim de Barcelona
Quan
06/11/2026

Telèfon

Tel.:
933429920

També et pot interessar...