GuiaBCN

Actividades y equipamientos de Barcelona

Taula rodona 'Fantàstic amb sentit de l’humor'

Volver

L'humor pot ser una manera de jugar amb els codis de la literatura fantàstica, capgirar-ne els tòpics i, alhora, abordar qüestions que van més enllà de l'entreteniment.

Els murcians I nés Galiano i Ibán Sánchez exploren aquesta via des de perspectives diferents. A Las chicas de ayer (Runas), Galiano imagina quatre amigues de 77 anys que viatgen en el temps fins al Madrid del 1985 per reviure una última aventura juntes, entre decisions del passat, amors i música. Sánchez, a Horroturismo có(s)mico (Literup), porta l'apocalipsi al Mar Menor i converteix el refranyer espanyol en una arma contra monstres, polítics ineptes i la fi del món, amb una mirada crítica sobre la gestió de l'espai natural. Marta Gadrián, amb la seva novel·la debut Hijas de la sierpe (Obscura), capgira els tòpics de la fantasia èpica amb un grup de dones madures i antigues criminals que han de tornar a l'acció, combinant aventures, humor i companyonia.

Tres maneres diferents d'incorporar l'humor al fantàstic i demostrar que també es pot parlar de l'edat, la memòria, la política o els rols de gènere mentre es fa riure els lectors. La conversa la moderarà l'escriptor i humorista Martín Piñol.

Hi participen:

Marta Gadrián.

Inés Galiano.

Ibán Sánchez.

Modera:

Martín Piñol.

Horarios

Otros

Se celebra en:
Fabra i Coats - Fàbrica de Creació.

3a planta. Sala d'actes

Organizado por:
Institut de Cultura de Barcelona.

Fabra i Coats - Fàbrica de Creació

Dirección:
C Sant Adrià, 20
Distrito:
Sant Andreu
Barrio:
Sant Andreu
Ciudad:
Barcelona
Dónde
Fabra i Coats - Fàbrica de Creació
Cuándo
07/11/2026

Teléfono

Tel.:
932566150

También puede interesarte...