Taller monogràfic 'Fotobrodat en tela'

Volver

Mitjançant la tècnica del trànsfer passarem una fotografia a un suport tèxtil (una bossa una camiseta, un coixí,..) per després personalitzar-la fent-hi un brodat. Una mix de tècniques en les que crearem una peça totalment única i original.

Material què cal dur: Fotocopia ( en blanc i negre o color) de la imatge per treballar. Peça de roba que vulguis personalitzar o un bastidor si ho vols penjar a la paret.

 A càrrec d’Alícia Santamaria @ondalupita 

Horarios

Otros

Inscripciones en:
Centre Cívic Sarrià.

Si vols renovar la plaça al mateix taller i horari que has fet a la tardor, ho podràs fer del dilluns 3 de març i fins al 9 de març.

Als tallers nous o amb plaça així com a la resta d'activitats t'hi podràs inscriure a partir del dilluns 10 de març a les 9.30 h, de manera presencial o bé en línia.

L'horari d'inscripcions presencials és de dilluns a divendres, de 9.30 a 13:30h i de 16 a 20:30h.

Se celebra en:
Centre Cívic Sarrià.

Centre Cívic Sarrià

Dirección:
Carrer d'Eduardo Conde, 22*42
Distrito:
Sarrià-Sant Gervasi
Barrio:
Sarrià
Ciudad:
Barcelona
Dónde
Centre Cívic Sarrià
Cuándo
24/05/2025

Teléfono

Tel.:
932562720

También puede interesarte...