Taller 'Projecte lliure amb cremallera'

Volver

Les cremalleres són d'allò més versàtils! Des d'una funda per a instrument musical a una motxilla de gran capacitat, o aquella peça de roba que tens a mitges a falta de col·locar la cremallera. Porta el projecte que vulguis fer a classe i el farem en bona companyia.

Material 1r dia*: paper i llapis per anotar, paper de patronatge tipus craft. Si ja saps les mesures i tot el que necessites per al teu projecte, porta'l; i si no ho tens clar, el primer dia de classe definirem el que necessites i on aconseguir-ho. Costurer bàsic amb tisores de tela, fil, cinta mètrica, descosidor i agulles de cap. Per a la màquina premsa teles universals, premsa teles de cremalleres a banda i banda, portacanetes, canetes de 10 mm i agulles per la màquina de cosir.

*Les màquines de centre són ALFA 9 Practik, els accessoris són tots universals.

A càrrec de Mavi Hita.

Horarios

Otros

Inscripciones en:
Centre Cívic Vil·la Urània.

Inscripcions als tallers per a adults a partir del dilluns 17 de març del 2025. Presencials: de dilluns a divendres, de 10 a 14 h i de 16 a 20.30 h. En línia: a partir de les 10 h del mateix dia que comencen les inscripcions a través del web del centre cívic: barcelona.cat/ccvil.laurania

Se celebra en:
Centre Cívic Vil·la Urània.

Centre Cívic Vil·la Urània

Dirección:
Carrer de Saragossa, 29
Distrito:
Sarrià-Sant Gervasi
Barrio:
el Putxet i el Farró
Ciudad:
Barcelona
Dónde
Centre Cívic Vil·la Urània
Cuándo
De 04/04/2025 a 13/06/2025

Teléfono

Tel.:
937061295

También puede interesarte...