"Mobilitza´t per la selva" és una campanya de reutilització i reciclatge de mòbils que llança l´ Institut Jane Goodal.
La campanya proposa allargar la vida útil dels nostres mòbils, i a la vegada, ens ofereix una forma fàcil i gratuïta d´aportar mòbils en desús (en funcionament o no). Amb això aconseguim:
- reutilitzar terminals i reduir la insostenible demanda dels seus components
- reciclar elements útils i disposar adequadament dels materials tòxics, evitant la contaminació del medi
- recaptar fons pels programes d´educació, conservació i desenvolupament al Congo, com el del Centre de Recuperació de Ximpanzés de Tchimpounga, on l´Institut Jane Goodall té cura de més de 150 ximpanzés rescatats, la gran majoria dels quals han arribat en pèssimes condicions desprès de ser decomissats a caçadors, traficants o particulars.
Com enviar mòbils:Si vols ser part de la solució, pots enviar gratuïtament els teus mòbils (en funcionament o no, amb bateria però sense carregador, targeta SIM ni cap altre element) seguint aquests passos:
1. Descarrega l'etiqueta prefranquejada aquí. Pots imprimir-la en blanc i negre o fotocopiar-la, emplenar-la amb les teves dades i enganxar-la al sobre (amb l´interior de plàstic de bombolla) amb el que enviïs els mòbils. També pots fer servir l'etiqueta inclosa en els fulletons de la campanya. L'etiqueta prefranquejada té un límit de 2 kg de pes (13 telèfons aproximadament). Si tens més mòbils, utilitza un altre sobre amb una altra etiqueta. Si tens 30 mòbils o més, mira el pas 4.
2. Diposita el sobre a qualsevol oficina de Correus i Telègrafs del territori espanyol, sense cap cost.
3. Envia un correu a info@mobilitzatperlaselva.org amb les teves dades per a participar al sorteig mensual d´apadrinaments Chimpamig@s. D'aquesta manera, l´IJG agraeix la vostra col·laboració i posa de manifest l'impacte positiu de la vostra ajuda. Els resultats es publicaran en la secció Notícies i els guanyadors seran contactats directament.
4. Per a 30 o més mòbils, es pot sol·licitar una recollida gratuïta a Eurekamovil-Movilbak al 902 929 605. Aquests enviaments, un cop rebudes les dades de contacte a info@mobilitzatperlaselva.org, guanyaran directament un apadrinament anual Chimpamig@s .
5. Els mòbils poden dipositar-se també en els punts de recollida habilitats, apuntant nom i adreça electrònica per al sorteig mensual.
Per cada aparell reutilitzat, Eurekamovil-Movilbak aportarà una part del seu valor a l'Institut Jane Goodall, segons el model del terminal.Per mòbils obsolets/trencats, també pots veure: Instal·lacions per a la gestió de residus d'origen municipal a Catalunya ; i a Barcelona, troba el teu punt verd.
Otros
- Se celebra en:
- Institut Jane Goodall.
- Organizado por:
- Institut Jane Goodall.
Institut Jane Goodall
- Dirección:
- C Entença, 60
- Distrito:
- Eixample
- Barrio:
- la Nova Esquerra de l'Eixample
- Ciudad:
- Barcelona
- Cuándo
- Evento permanente
Teléfono
- Tel.:
- 600787509
También puede interesarte...
-
5a edició de la Campanya 'Cap llar sense aliments'
- Dónde:
- Aportacions a través de la web de la campanya de la Fundació la Caixa
- Cuándo:
- Evento permanente
-
BCN Acció Intercultural: Campanya de la Xarxa BCN Antirumors de l'Ajuntament de Barcelona
- Dónde:
- Tota la ciutat
- Cuándo:
- Evento permanente
-
VI Fira d'Economia Solidària Migrant i Diversa
- Dónde:
- La Plaça de Catalunya
- Cuándo:
- 04/10/2025
-
Renova la roba: Mercat d'intercanvi
- Dónde:
- Centre Cívic Vil·la Urània - Aula Ambiental
- Cuándo:
- Del 19/11/2025 al 28/11/2025
-
Campanya solidària "#paralosvalientes"
- Dónde:
- Recollida donacions per transferència bancària, per telèfon o per mail
- Cuándo:
- Evento permanente
-
L'aventura de conèixer - Cicle temàtic 'La música des de dins': Xerrada 'Txaikovski i el llac dels cignes: La dansa de l'impossible'
- Dónde:
- Biblioteca Fort Pienc – Ana María Moix
- Cuándo:
- 19/11/2025
-
Taller 'Fibrolluita'
- Dónde:
- Casal de Barri Transformadors
- Cuándo:
- Del 29/09/2025 al 15/12/2025
-
Cicle "Tardor Solidària de Sant Andreu: Dret a migrar": Cinefòrum sobre el dret a migrar
- Dónde:
- Centre Cívic Navas
- Cuándo:
- 04/11/2025
-
Servei de Gandules a la Clariana de Glòries
- Dónde:
- La Gran Clariana
- Cuándo:
- Evento permanente
-
Activitat solidària "Banc de sang, banc de vida"
- Dónde:
- Centre Cívic Navas
- Cuándo:
- 16/12/2025
-
Xerrada "Desenvolupament del Llenguatge en Famílies Multilingües"
- Dónde:
- Casal de Barri Congrés-Indians
- Cuándo:
- 13/11/2025
-
Campanya de sensibilització: “Sigues tu la seva família de cor”
- Dónde:
- Mercat Sant Andreu
- Cuándo:
- 11/12/2025
-
Xerrada 'Què fem després de jubilar-nos? El barri et necessita'
- Dónde:
- Casal de Barri Espai Antoni Miró Peris
- Cuándo:
- 17/11/2025
-
Una setmana de nassos
- Dónde:
- Centre Cívic Casa Groga
- Cuándo:
- Del 08/12/2025 al 14/12/2025
-
Cicle de voluntariat a l'estranger: Fira de Voluntariat internacional
- Dónde:
- Joves de Barcelona: Centre d'Informació i Assessorament
- Cuándo:
- 04/12/2025
-
"Festa Major de Les Corts": Aperitiu popular i solidari
- Dónde:
- Jardins de Clara Campoamor, costat av. Diagonal.
- Cuándo:
- 11/10/2025
-
Campanya 'Crisi Siria', d'Acció contra la Fam
- Dónde:
- Fundació Acción Contra el Hambre
- Cuándo:
- Evento permanente
-
Projecte 'Fauna en edificis'
- Dónde:
- Barcelona
- Cuándo:
- Evento permanente
-
Punts a Barcelona de la campanya de donació de sang 'Amb una vegada no n'hi ha prou'
- Dónde:
- Diferents llocs de Barcelona ciutat
- Cuándo:
- Evento permanente