Para buscar actividades o entidades y equipamientos o cursos y talleres, accede a la Guía BCN completa.
20.00 h I De la plaça de la Vila al CAT
Cercavila de les Colles de Cultura de Gràcia
22.00 h I CAT Tradicionàrius
Trèvol
Qui omple un estadi no és pas un graller
Com cada any, les Colles de Cultura de Gràcia aniran en cercavila des de la plaça de la Vila de Gràcia fins al CAT Tradicionàrius per tancar el Festival. Una oportunitat de veure en actiu a totes les colles de Cultura de Gràcia.
Seguidament, el grup Trèvol, un jove quartet format per gralla, oboè, flabiol, tamborí, teclats, bateria i veus, guanyador del Concurs Sons de la Mediterrània 2023, tancaran el Tradicionàrius 38. Entre cançons tradicionals i temes propis creats a partir de la música d'arrel, basant-se en la sonoritat dels seus instruments, han creat el seu primer disc. Qui omple un estadi no és pas un graller. Un projecte que fusiona sonoritats amb música tradicional, folk, pop entre d’altres i en surt la seva essència. Un repertori de lletres enfadades i desenfadades que narren els seus ideals i arriben a les noves generacions. Folk d’extraradi des del Baix Llobregat, el Barcelonès i la Catalunya Nord.
Laia Glück: Gralla i veu
Léonie Martet: Flabiol i tamborí i veu
Bernat Garcés: Teclats i veu
Martí Fleta: Bateria, percussions i veu
Horarios
Días | Horas | Preus | Observaciones | |
---|---|---|---|---|
divendres |
a les 20.00 h |
Entrada Gratuïta |
Cercavila | |
a les 22.00 h |
Entrada general: 12.23 € |
Concert |
Otros
- Se celebra en:
- Centro Artesà Tradicionàrius.
- Organizado por:
- Centro Artesà Tradicionàrius.
- Cuándo
- 11/04/2025
Teléfono
- Tel.:
- 932184485
Web
- Web:
- http://www.tradicionarius.cat
- Web venda d'entrades:
- https://entradium.com/events/trevol-i-cloenda-trad38
También puede interesarte...1 / 7
-
"Festa Major de Sagrada Família": Arriba la Festa Major!
- Dónde:
- Lloc: Marina, entre Provença i Mallorca
- Cuándo:
- Del 04/04/2025 al 04/05/2025
-
''Festa Major de la Sagrada Família'': 36a Trobada Gegantera de Sagrada Família
- Dónde:
- Punt de trobada: Rosselló, 515 (davant de l’antiga fàbrica Damm) » 11 h Cercavila: Rosselló, 515 – Dos de Maig – Provença – Padilla – Rosselló (aturada) – Padilla – Còrsega – av. Gaudí – Marina (entre Provença i Mallorca)
- Cuándo:
- 13/04/2025
-
"Festa Major del Guinardó": Dates de la Festa Major
- Dónde:
- Carrers del Guinardó
- Cuándo:
- Del 07/05/2025 al 18/05/2025