Xerrada “Què cal saber dels antibiòtics”

Back

En aquesta xerrada taller se us explicarà com s’han de prendre els antibiòtics, també se us respondran dubtes sobre què cal fer si se’ns oblida prendre una dosi, què pot passar si se’n fa un mal ús o què cal fer un cop acabat el tractament. Vine i respondrem a totes les teves preguntes!

La xerrada forma part de xerrades beneficioses per a persones cuidadores de l’entorn proper a la persona cuidada i treballadores de la llar i les cures que disposin de Targeta Cuidadora. Aquestes xerrades són impartides en col•laboració amb el Col•legi de Farmacèutics de Barcelona.

Inscripcions a través de l’enllaç https://inscripcions.barcelona.cat/xerrada_pesbum_antibiotics_marc_2025_targetacuidadora/

o trucant al telèfon 93 413 21 21.

S’hi podrà assistir acompanyat de la persona cuidada*. Donat que les places limitades, cal indicar-ho en el moment de la inscripció, seleccionant dues entrades i donant les dades de la persona acompanyant.

*S'entén com a persona cuidada la persona per la qual s'ha obtingut la Targeta Cuidadora

Schedule

Others

Occur on:
Espai Barcelona Cuida.

Espai Barcelona Cuida

Address:
Carrer de Viladomat, 127
District:
Eixample
Neighborhood:
la Nova Esquerra de l'Eixample
City:
Barcelona
Where
Espai Barcelona Cuida
When
14/03/2025

Phone number

Registration:
93 413 21 21

You may also be interested in...