Taller 'Exercint la ment'

Back

A càrrec d'Isabel Cayuela, Neurocoach i Química

Taller per estimular la memòria i mantenir la ment activa, adreçat a persones sense deteriorament cognitiu diagnosticat, ja que els exercicis requereixen una certa autonomia i capacitat de concentració. Es treballaran tècniques pràctiques en un ambient amè i de confiança per guanyar seguretat i qualitat de vida.

Schedule

Others

Registration at:
Centre Cívic Navas.

Del 02 al 19 de setembre.

A partir de les 9.30 h del dimarts, 02 de setembre tant per les inscripcions web com per les presencials. Les persones amb descomptes que facin la inscripció online hauran d’aportar una còpia de la documentació corresponent al descompte abans del 16 d’abril.

Les inscripcions presencials al centre seran EXCLUSIVAMENT per a persones amb descomptes: de dilluns a divendres de 9.30 a 14 h i de 16 a 20 h, caldrà aportar tota la documentació en el moment de la inscripció.

Occur on:
Centre Cívic Navas.

Centre Cívic Navas

Address:
Carrer de Las Navas de Tolosa, 312
District:
Sant Andreu
Neighborhood:
Navas
City:
Barcelona
Where
Centre Cívic Navas
When
From 30/09/2025 to 09/12/2025

Phone number

Tel.:
933493522

You may also be interested in...