GuiaBCN

Activities and facilities in Barcelona

Taller 'Diàlegs amb la Filosofia'

Back

Grup A: Curs d'iniciació a la filosofia. Va adreçat a un públic ampli, sense coneixements previs de filosofia; un públic, però, sensible al saber. L'objectiu d'aquest curs és a partir d'aspectes de la vida ordinària, anar arribant a alguns dels temes centrals i problemàtics de la filosofia.

Grup B: Pensar els perils del nostre temps. Va adreçat a qualsevol persona interessada a comprendre el present, sense coneixements previs de filosofia. L'objectiu és analitzar fenòmens actuals com la polarització, la desinformació o la tecnologia, oferint eines filosòfiques per entendre milor els reptes del nostre món. Impartit per Manel Codina. En cas d'acumular més d'una absència sense justificar, es perdrà la plaça i aquesta passarà a alguna de les persones en lista d'espera

Impartit per Manel Codina.

Schedule

Others

Registration at:
Centre Cívic Can Felipa.

Podreu realitzar les inscripcions on-line a partir de les 10h del 07/09/2026 a les 10h

En línia a través del nostre web www.cccanfelipa.cat

De manera presencial a la secretaria del centre cívic Can Felipa, segona planta. De dilluns a divendres, matins de 10 a 14 h i tardes de 17 a 20 h.

Occur on:
Centre Cívic Can Felipa.

Sala 4

Centre Cívic Can Felipa

Address:
Plaça de Josep Maria Huertas Claveria, 1
District:
Sant Martí
Neighborhood:
el Poblenou
City:
Barcelona
Where
Centre Cívic Can Felipa
When
From 30/09/2026 to 26/11/2026

Phone number

Tel.:
932563840

You may also be interested in...