Taller 'Coneguem l'òpera'

Back

En aquest taller ens aproximarem als grans clàssics de la història de l'òpera. Descobrirem, a través del context, la història i la música, aspectes fascinants de les òperes, i també paral·lelismes en la vida dels grans compositors de cada època.

A càrrec d'ARS VIVA

Schedule

Others

Registration at:
Centre Cívic Vil·la Florida.

Inscripcions presencials: cal demanar cita prèvia trucant al 932 546 265 a partir del dia 2 de setembre a les 10 h. Les hores per a la inscripció es donaran a partir del dimecres 3 de setembre en endavant. La cita prèvia no confirma la plaça. L’horari de les matrícules presencials és de 10 a 14.30 h i de 15.30 a 20.30 h.

Inscripcions en línia a partir de dimecres 3 de setembre a les 10 h, en horari ininterromput i mentre quedin places, a https://vflorida.inscripcionscc.com

Occur on:
Centre Cívic Vil·la Florida.

Centre Cívic Vil·la Florida

Address:
Carrer de Muntaner, 544
District:
Sarrià-Sant Gervasi
Neighborhood:
Sant Gervasi - la Bonanova
City:
Barcelona
Where
Centre Cívic Vil·la Florida
When
From 01/10/2025 to 03/12/2025

Phone number

Tel.:
932546265

You may also be interested in...