To search for entities and facilities or courses and workshops, access the complete BCN Guide.

Cinema. Notable names include Bruno Dumont, Alice Rohrwacher, Leos Carax, David Cronenberg, Kiyoshi Kurosawa and Hong Sangsoo.
The 15th edition of the Barcelona D'A Film Festival is on from 27 March to 6 April, showcasing the best in independent and art cinema. This is an opportunity to discover films that have gained awards at major international festivals and emerging film-makers with solid and promising futures.
D'A 2025 will be presenting 121 films, with 21 global premières 2 European premières, 24 Spanish premières and 66 Catalan premières.
The opening film is La fúria, by Gemma Blasco, and the festival ends with Molt lluny, by Gerard Oms.
The D’A honorary award will go to Béla Tarr, who will be giving a masterclass for students.
Schedule
Days | Hours | Preus | ||
---|---|---|---|---|
Consulteu programació |
Consulteu programació |
Entrada general de: 3 a 90 €
Preus sessions al CCCB, Mooby Aribau i Zumzeig
Abonaments
Preus sessions presencials a la Filmoteca de Catalunya
Preus tallers del D’A Film Lab Barcelona
|
Others
- Tickets sold at:
- Filmoteca de Catalunya.
Només les entrades per a les projeccions de la Filmoteca.
- Zumzeig Cinecooperativa.
- Teatre CCCB.
- Occur on:
- Centre de Cultura Contemporània de Barcelona.
- Zumzeig Cinecooperativa.
- Cinema Mooby Aribau.
- Filmoteca de Catalunya.
- Societat General d'Autors i Editors.
- Espai Cultural i Gastronòmic Casa Montjuïc.
El D’A – Festival de Cinema de Barcelona continua sent un aparador del millor cinema independent i és una oportunitat per descobrir el millor de l’any, els grans noms que han triomfat en els grans festivals internacionals i algunes de les propostes més arriscades de l’any. Entre els primers títols, noms imprescindibles del cinema contemporani com Nuri Bilge Ceylan amb Sobre la hierba seca, pel·lícula estrenada a Canes 2023, on va guanyar el premi a la millor actriu; Lisandro Alonso ( Jauja), que es retroba amb Viggo Mortensen a la majúscula Eureka, per recórrer de nord a sud el continent americà, acompanyat de Chiara Mastroiani; la directora francesa Catherine Corsini ( Un amor de verano) amb Le retour, una història intergeneracional que combina el retrat identitari i el coming-of-age; o Critical Zone, del director Ali Ahmadzadeh, un dels noms més destacats del cinema iraní, l’obra del qual està prohibida al seu país. La seva nova pel·lícula va guanyar el Lleopard d’Or al darrer festival de Locarno i va ser premiada a la Seminci.
De l’Argentina ens arriben dues magnífiques pel·lícules, possiblement irrepetibles amb els temps que s’acosten. Després de Juana a los 12 (Premi Talents al D’A 2015), Martin Shanly torna al festival amb Arturo a los 30, una indagació sobre la precarietat i la incomoditat social que envolta a un determinat jovent no tan jove. Per la seva banda, la directora Paula Hernández s’emporta Sergi López a l’Argentina més profunda a El viento que arrasa, on protagonitza un tens relat sobre fanatisme i descobertes sexuals i sentimentals.
De cinematografies molt més esquives ens arriben pel·lícules que no deixen indiferent, com l’estrena a Espanya de Snow Leopard, obra pòstuma del director tibetà Pema Tseden i guanyadora al Festival de Tòquio (amb Albert Serra al jurat!). Una pel·lícula autèntica i humanista que enfronta el món rural i les noves tecnologies. I des de Grècia ens arriba Animal, la nova pel·lícula de Sofia Exarchou (premiada a Sant Sebastià pel seu primer film), per continuar indagant en la cara fosca de la societat grega, ara a través d’una precaritzada treballadora del sector turístic, interpretada per Dimitra Vlagopoulou, premiada a Locarno. També premiat a Locarno, el prometedor debut d’Éléonore Saintagnan amb Camping du lac, una docuficció amb un relat fascinant amb aura de conte i consciència climàtica.
Diferents espais de la ciutat (CCCB, Cinemes Aribau, Filmoteca de Catalunya, Sala Zumzeig, Casa Montjuïc i SGAE)
- City:
- Barcelona
- Where
- Diferents espais de la ciutat (CCCB, Cinemes Aribau, Filmoteca de Catalunya, Sala Zumzeig, Casa Montjuïc i SGAE)
- When
- From 27/03/2025 to 06/04/2025
Phone number
- Tel.:
- 933064100
Website
- Web:
- http://dafilmfestival.com
- Web venda d'entrades:
- https://entradas.codetickets.com/entradas/dafilmfestivalbarcelona
You may also be interested in...
-
Cicle "Cinema Km0": Projecció "Sessió triple"
- Where:
- Casal de Barri Can Baró - El Pirineu
- When:
- 04/04/2025
-
Cicle "Els passos dobles: Amanda Villavieja"
- Where:
- Filmoteca de Catalunya
- When:
- Del 19/03/2025 al 13/04/2025
-
Cicle de cinema 'Petits Cinèfils': Projecció "Deep Sea. Viaje a las profundidades"
- Where:
- CaixaForum Barcelona
- When:
- 06/04/2025
-
Espai infantil - El Minielèctric: Cinema menut
- Where:
- Centre Cívic l'Elèctric
- When:
- Del 23/04/2025 al 13/06/2025
-
Cicle "Frans van de Staak. Festival Punto de Vista"
- Where:
- Filmoteca de Catalunya
- When:
- Del 25/04/2025 al 30/04/2025
-
Espectacle audiovisual "Parabòlic Gaudí"
- Where:
- Palau Güell
- When:
- Permanent event
-
L'aventura de conèixer - La Claqueta: Projecció "Cinexic: Petzi i la mar salada"
- Where:
- Biblioteca Ignasi Iglésias - Can Fabra
- When:
- 30/03/2025
-
Programa de recursos audiovisuals educatius 'Barcelona, refugi en curt'
- Where:
- A través del web i sessions presencials
- When:
- Permanent event
-
Cicle 'Premi LUX | 2025'
- Where:
- Filmoteca de Catalunya
- When:
- Del 13/02/2025 al 18/04/2025
-
Cicle 'Aula de Cinema 2024-2025'
- Where:
- Filmoteca de Catalunya
- When:
- Del 02/10/2024 al 04/06/2025
-
Cicle Dimarts de vídeo
- Where:
- Centre d'Arts Santa Mònica
- When:
- Del 14/01/2025 al 08/04/2025
-
Cicle "Cinema documental Musical": Projecció "Voices"
- Where:
- Centre Cultural Albareda
- When:
- 07/05/2025
-
Cicle "Cinema en família": Projecció "Astres immòbils"
- Where:
- Centre Cívic Tomasa Cuevas - Les Corts
- When:
- 27/05/2025
-
Cicle "Docs del mes": Projecció "Campi qui pugui"
- Where:
- Centre Cívic Tomasa Cuevas - Les Corts
- When:
- 29/05/2025
-
Cicle "Cinema asiàtic i projecció d'Anime": Projecció "A writer´s odyssey"
- Where:
- Centre Cívic Tomasa Cuevas - Les Corts
- When:
- 26/04/2025
-
Cicle "El gag infinit. Els orígens de la comèdia nord-americana"
- Where:
- Filmoteca de Catalunya
- When:
- Del 03/01/2025 al 31/05/2025
-
Cicle 'CineXic': Projecció "Ocells de pas"
- Where:
- Centre Cívic Casa Orlandai
- When:
- 26/04/2025
-
Barcelona Districte Cultural – Cicle ‘Pantalla. Petit CineClub’: Projecció 'Dúnia i l'eco del tambor'
- Where:
- Centre Cívic del Bon Pastor
- When:
- 28/03/2025
-
Cicle "Cinema en família": Projecció "Les vides Marona"
- Where:
- Centre Cívic Tomasa Cuevas - Les Corts
- When:
- 17/06/2025
-
Festa de la Primavera de les Corts: Projecció "Mai oblidis que t´estimo"
- Where:
- Centre Cívic Tomasa Cuevas - Les Corts
- When:
- 21/05/2025