Rua de Carnestoltes a la Vila de Gràcia

Tornar

Un any més la Fundació Festa Major de Gràcia convoca a tot el veïnat de la Vila a sumar-se a la festa més esbojarrada de l’any. Us convoquem a que us disfresseu, us sumeu a la festa i seguiu les ordres del Reina Carnaval gaudint com mai del Dissabte de Carnaval. Llegiu atentament aquestes bases i feu la vostra inscripció a la Rua de Carnaval de Gràcia.

Dia: Dissabte 1 de març de 2025.

Lloc de trobada: carrer Gran de Gràcia (entre Nil Fabra i Àgata Badia Puig-Rodon

Hora d’inici de la rua: 18h (la convocatòria dels i les participants que integren la rua es comunicarà directament per correu electrònic, tenint en compte que caldrà estar a les 17h per poder organitzar-nos i sortir puntualment)

Recorregut de la Rua: Gran de Gràcia/Plaça de Trilla - Travessera de Gràcia - Milà i Fontanals - Puigmartí - Torrent de l'Olla - Diluvi - Plaça de la Vila

Últim dia per realitzar les inscripcions: 23 de febrer a les 20h.

Bases i inscripcions

Horaris

Inici als Jardinets de Gràcia i final a la plaça de la Vila

Adreça:
Jardins de Salvador Espriu, 0
Districte:
Gràcia
Barri:
la Vila de Gràcia
Població:
Barcelona
On
Inici als Jardinets de Gràcia i final a la plaça de la Vila
Quan
01/03/2025

També et pot interessar...