Festa d’inauguració del parc de les Glòries

Tornar

Festa ciutadana. Hi haurà espectacles musicals, tallers i activitats per a tota la família.

El dissabte 26 d'abril, de 10.30 a 18 h, tindrà lloc la festa d'inauguració del parc de les Glòries, el nou pulmó verd de Barcelona.

Les activitats de la festa es distribuiran en diferents zones del parc, que tindrà dos escenaris. Sota l'Umbracle hi haurà una xocolatada i actuacions musicals, com les el grup Ambauka, que iniciarà la jornada, i la banda Todos los Gatos son Pardos d'homenatge a Gato Pérez, com a fi de festa.

En el mateix punt hi haurà un taller i ballada de swing i un espectacle de màgia. L'altre escenari se situarà a l'Àgora Berta Càceres, i s'hi faran activitats de petit format, com ara contacontes o titelles.

A la Clariana hi haurà un espai de joc entre les 10 h i les 14 h, i La Farinera organitzarà en aquest espai un escape street.

A més, també es podrà veure una exposició a dos punts del parc (passeig de la Diagonal i rambla dels Encants), amb imatges que retraten l'evolució de les Glòries al llarg dels anys.

Horaris

Altres

Se celebra a:
Parc de les Glòries.

Parc de les Glòries

Adreça:
Plaça de les Glòries Catalanes, 1
Districte:
Eixample
Barri:
el Fort Pienc
Població:
Barcelona
On
Parc de les Glòries
Quan
26/04/2025

També et pot interessar...