Xerrada 'Les matemàtiques en el cinema d’animació (Pixar)' a càrrec de Toni Susín

Tornar

El món de l'animació per ordinador es va revalorar amb l'arribada de Pixar. Des del punt de vista tecnològic, també ha suposat un salt endavant pel que fa a la simulació de molts aspectes físics i matemàtics que s'han introduït per mitjà dels seus personatges. A la pel·lícula Monsters Inc (2001), la simulació de la roba de Boo, la nena protagonista i el moviment dels pèls de Sulley, el monstre blau, són el primer exemple dels models de deformació aplicats de manera integrada en una producció d'animació. Explicarem les matemàtiques vinculades a tots aquests efectes i com alguns conceptes físics i geomètrics, formen part de les eines del món actual de l'animació per ordinador.

A càrrec de Toni Susín, matemàtic

Horaris

Biblioteca Gabriel García Márquez

Adreça:
Plaça de Carmen Balcells Segalà, 1
Districte:
Sant Martí
Barri:
Sant Martí de Provençals
Població:
Barcelona
On
Biblioteca Gabriel García Márquez
Quan
20/03/2025

Telèfon

Tel.:
93 002 65 12​

També et pot interessar...