Visita a l'exposició de Temporals: 'Vivir bien morir bien'

Tornar

Partint de la idea que no rebem prou pedagogia sobre la nostra pròpia mort ni sobre com afrontar la mort de persones properes, aquest projecte proposa ampliar el coneixement sobre els rituals funeraris i la gestió dels cementiris en diferents parts del món. El resultat d'aquest procés busca imaginar noves pràctiques que ens permetin evadir la indústria funerària i reduir la petjada ecològica i, alhora, restablir els vincles entre l'ésser humà i els cicles naturals. 

L'exposició està situada al CC Pere Pruna. El punt de trobada es comunicarà als inscrits un parell de dies abans de l'inici de l'activitat.

Visita a càrrec de Nathalie Rey, autora de l'exposició i Judit López, mediadora de Temporals.

Horaris

Altres

Inscripcions a:
Centre Cívic Vil·la Urània.

Inscripcions a partir del dimecres 3 de setembre del 2025.

Presencials: de dilluns a divendres, de 10 a 14 h i de 16 a 20.30 h.

En línia: a partir de les 10 h del mateix dia que comencen les inscripcions a través del web del centre cívic: barcelona.cat/ccvil.laurania

Se celebra a:
Centre Cívic Vil·la Urània.

Centre Cívic Vil·la Urània

Adreça:
Carrer de Saragossa, 29
Districte:
Sarrià-Sant Gervasi
Barri:
el Putxet i el Farró
Població:
Barcelona
On
Centre Cívic Vil·la Urània
Quan
05/11/2025

Telèfon

Tel.:
937061295

També et pot interessar...