Taller 'Màquina de cosir. Bossa de platja'

Tornar

A càrrec de: Marisol Saavedra

Aprèn a confeccionar una pràctica bossa gran per anar a la platja perfecte pels teus dies d’estiu. La bossa estarà folrada, amb base i un mosquetó per penjar les claus. Calen el

següents coneixements de màquina de cosir: enfilar, fer “canilla” i puntada recte i zig zag.

Cal dur la màquina de cosir en condicions, tisores de roba, tisores de paper, agulles de màquina, agulles d’enfilar, agulles de cap, fil, llapis, goma, regle,

paper de patró, guix per a roba, centímetre i descosidor.

Horaris

Altres

Inscripcions a:
Centre Cívic Navas.

Del 17 de març al 16 d'abril. A partir de les 9.30 h del dilluns, 17 de març tant per les inscripcions web com per les presencials. Les persones amb descomptes que facin la inscripció online hauran d’aportar una còpia de la documentació corresponent al descompte abans del 16 d’abril.

Les inscripcions presencials al centre seran EXCLUSIVAMENT per a persones amb descomptes: de dilluns a divendres de 9.30 a 14 h i de 16 a 20 h, caldrà aportar tota la documentació en el moment de la inscripció.

Se celebra a:
Centre Cívic Navas.

Centre Cívic Navas

Adreça:
Carrer de Las Navas de Tolosa, 312
Districte:
Sant Andreu
Barri:
Navas
Població:
Barcelona
On
Centre Cívic Navas
Quan
24/05/2025

Telèfon

Tel.:
933493522

També et pot interessar...