Taller 'Anem al teatre!'

Tornar

L'entrada a cada espectacle anirà a càrrec dels participants.

Aquest taller està dissenyat per als amants del teatre que volen aprofundir en el coneixement i la comprensió de les obres teatrals. L'objectiu és gaudir de cinc peces de teatre de diferents estils i poder-les comentar i debatre entre tots de forma informal, tot prenent alguna cosa després de cada funció.

Prèviament al visionat, dedicarem una sessió al centre cívic Can Felipa a comentar i contextualitzar l'obra que anirem a veure. Aquesta sessió prèvia ens permetrà explorar el rerefons de l'obra, els seus temes principals, la trajectòria dels seus creadors i qualsevol altre detall rellevant que enriqueixi l'experiència de l'espectacle. A més, compartirem materials complementaris seleccionats per la tallerista per a una millor comprensió de cada obra.

Vine a descobrir el teatre des d'una nova perspectiva, envoltat de persones amb les mateixes inquietuds artístiques.

Impartit per: Companyia de teatre El Eje.

Calendari del taller:

Octubre:

dimarts 28 introducció a l'espectacle

sortida al teatre, divendres 31;

Novembre:

dimarts 25 introducció a l'espectacle

sortida al teatre, divendres 28;

Desembre:

dimarts 16 introducció a l'espectacle

sortida al teatre, divendres 19. 

Horaris

Altres

Inscripcions a:
Centre Cívic Can Felipa.

Del 8 al 12 de setembre de 2025

En línia a través del nostre web www.cccanfelipa.cat. 

Presencial a la secretaria del centre cívic Can Felipa, segona planta. De dilluns a divendres, matins de 10 a 14 h i tardes de 17 a 20 h.

Se celebra a:
Centre Cívic Can Felipa.

Centre Cívic Can Felipa

Adreça:
Plaça de Josep Maria Huertas Claveria, 1
Districte:
Sant Martí
Barri:
el Poblenou
Població:
Barcelona
On
Centre Cívic Can Felipa
Quan
Des de 28/10/2025 al 19/12/2025

Telèfon

Tel.:
932563840

Web

Web inscripcions:
https://www.cccanfelipa.cat/

També et pot interessar...