GuiaBCN

Activitats i equipaments de Barcelona

Sessió de curtmetratges 'Dansa i arquitectura'

Tornar

La sessió permetrà conèixer cinc curtmetratges que, des de perspectives molt diverses, tracten la relació entre el cos, el moviment i els espais que habitem:

· Truth is in the details, de Hadi Moussally, proposa un viatge d'empatia entre l'ésser humà i la natura a partir d'una de les obres mestres de Mies van der Rohe.

· The Language, de Steph Tari Odu, converteix espais emblemàtics de Barcelona en escenari per a l'expressió queer i la cultura ballroom.

· Permanent Life, de Greta Griniūtė, explora a través de dos cossos els ritmes de l'amor, el dolor i la guarició.

· Moving Cities Barcelona, de Jevan Chowdhury, que retrata la ciutat mitjançant el realisme màgic i la dansa.

· Hostil(e), un treball d'estudiants de l'Institut del Teatre que qüestiona l'arquitectura hostil de l'espai públic i reivindica el cos com a espai de resistència. La projecció d'aquest darrer curtmetratge ha estat programada en col·laboració amb Choreoscope Barcelona Dance Film Festival.

Organitza: Associació Cultural Dart

Horaris

Fabra i Coats - Fàbrica de Creació

Adreça:
C Sant Adrià, 20
Districte:
Sant Andreu
Barri:
Sant Andreu
Població:
Barcelona
On
Fabra i Coats - Fàbrica de Creació
Quan
19/11/2026

Telèfon

Tel.:
932566150

També et pot interessar...