GuiaBCN

Activitats i equipaments de Barcelona

Presentació del llibre "I al jardí, els versos"

Tornar

I al jardí, els versos (Parnass Edicions) és una obra col·lectiva que convida el lector a endinsar-se en el jardí com a metàfora de l'existència humana. A través de la poesia, la música, la pintura, la fotografia i la reflexió filosòfica, el llibre construeix un univers creatiu compartit on diferents disciplines artístiques dialoguen i s'enriqueixen mútuament.

L'obra proposa un recorregut per cinc jardins simbòlics -el de la Mort, els dels Orígens, l'Interior, el de la Passió i l'Espiritual- que esdevenen espais de reflexió sobre la vida, la memòria, les emocions i la transcendència.

La presentació anirà a càrrec de les persones participants en el projecte, amb la presència de Mercè Amat, Montse Cercós, Franc Guinart, Isidre Oller i Carrie Dorca. Coordinada per la poeta gracienca Mercè Amat, aquesta publicació ofereix una mirada sensible i multidisciplinària sobre la bellesa i la complexitat de l'experiència humana.

Una oportunitat per descobrir una proposta artística singular que uneix literatura, arts visuals, música i pensament en un mateix jardí de paraules i emocions.

Horaris

Centre de Cultura Popular La Violeta de Gràcia

Adreça:
C Maspons, 6
Districte:
Gràcia
Barri:
la Vila de Gràcia
Població:
Barcelona
On
Centre de Cultura Popular La Violeta de Gràcia
Quan
22/10/2026

Telèfon

Tel.:
937060881

També et pot interessar...