‘Nudo’, el Festival de Poesia Desfermada

Tornar

Poesia. La trobada poètica híbrida que abraça la poesia i la fusiona amb altres disciplines artístiques en esdeveniments de petit format.

Del 30 de març al 6 d’abril, Barcelona serà l’escenari de Nudo, el Festival de Poesia Desfermada, la trobada poètica anual que celebra els vincles insospitats entre els éssers i les coses, entre les idees i les formes.

Enguany, el festival celebra la 9a edició celebrant la llum, perquè què seria la vida sense poesia? Un món a les fosques, segur.

Nudo comptarà amb la participació d’ Elia Serrano, Iñaki C. Nazabal, Laia Claver, Salvador Giral, Sheila Blanco, Mª Ángeles Pérez López, Manuel Marsol, Gonzalo Escarpa i Laura Sam, entre molts altres.

El Pati Llimona acollirà dissabte 5 d’abril la fira poètica Nudos y desnudos, amb tallers, micro obert, un vermut poètic i 20 estands amb tota mena d’articles relacionats amb la poesia.

Un altre dels plats forts serà l’ exposició col·lectiva Ad Astra per Aspera, a l’espai cultural Inusual Project, amb obres de més de 20 artistes visuals que ens han regalat la seva mirada i conformat un suggeridor paisatge multidisciplinari que es passeja entre la llum i les ombres.

Consulteu la programació.

Horaris

NUDO, festival de poesia desencadenada és una trobada poètica híbrida que abraça la poesia en fusió amb altres disciplines artístiques en esdeveniments de petit format.

Va néixer el 2017 i ja fa set edicions, amb la intenció de mostrar la realitat poètica contemporània sense límits de fronteres, formats o llenguatges.

El 2025 celebra la novena edició a Barcelona.

Consulteu aquí tota la programació.

Diferents espais de la ciutat

Districte:
Ciutat Vella
Barri:
el Raval
Població:
Barcelona
On
Diferents espais de la ciutat
Quan
Des de 30/03/2025 al 06/04/2025

Telèfon

Tel.:
932566100

També et pot interessar...