Espectacle "Els poetes que hi van ser: país i compromís"

Tornar

A càrrec: ACTAC i Centre Cívic Tomasa Cuevas- Les Corts

Direcció: Enric Estany i Montserrat Llucià

Edat recomanada: A partir de 16 anys

Durada: 60 min.

Idioma: Català

Poesia. Aquest any en fa 50 de l'inici de «El congrés de cultura catalana», que va suposar una gran mobilització i va impulsar un projecte nacional de la cultura catalana. El congrés començava quan Franco encara era viu i acabava després de les eleccions del 77.

S'estructurava en àmbits tant cultuals, com professionals i territorials. Si van adherir 15.000 persones,1.400 entitats 3,400 participats en treball d'àmbits, 300 secretariats comarcals, 50 secretariats de barri 63 ajuntaments, 29 col·legits professionals, 130 escoles, i va suposar una de les iniciatives de mobilització cultural i popular més importants d'Europa.

Els poetes van tenir un parer important en la mobilització i repercussió del congrés, per això volem recordar-los i homenatjar el seu compromís en pro de la unitat de la llengua.

Durant el mes d'octubre es podrà veure una exposició al centre de cartells relacionats amb el Congrés de la Cultura Catalana.

Horaris

Altres

Inscripcions a:
Centre Cívic Can Deu.


Organitzat per:
Centre Cívic Tomasa Cuevas - Les Corts.

Punt de trobada al Centre de Serveis Socials Les Corts.

Adreça:
Carrer de Can Bruixa, 7 - 11
Districte:
Les Corts
Barri:
les Corts
Població:
Barcelona
On
Punt de trobada al Centre de Serveis Socials Les Corts.
Quan
Des de 11/10/2025 al 18/10/2025

També et pot interessar...