'Dones de ràdio'

Tornar

Teatre. Una obra que mostra que, com a la vida mateixa, el drama i la comèdia poden conviure amb tota naturalitat.

Sinopsi

La Rosa, de cinquanta-cinc anys, lidera un programa de ràdio de màxima audiència, és una dona irònica i amb caràcter. L’Àgata, que ronda els quaranta, treballa d’infermera en un hospital, és discreta i sensible. La Carol, que encara no ha fet els trenta, no està gaire centrada professionalment i és directa i desinhibida.

Tres vides que no tenen res en comú, fins al dia que cadascuna d’elles es troba… un bony al pit. Les tres vides faran un gir de 180 graus.


Fitxa artística

Autoria: Cristina Clemente; Direcció: Sergi Belbel; Intèrprets: Àngels Gonyalons, Sara Espígul i Sara Diego.

Espectacle en català.

Durada: 90 minuts.

Horaris

Altres

Es venen les entrades a:
Villarroel Teatre.
Se celebra a:
Villarroel Teatre.

Tres històries colpidores. Tres dones que s'enfronten a l'adversitat.

La Rosa, de cinquanta-cinc anys, lidera un programa de ràdio de màxima audiència, és una dona irònica i amb caràcter. L'Àgata, que ronda els quaranta, treballa d'infermera en un hospital, és discreta i sensible. La Carol, que encara no ha fet els trenta, no està gaire centrada professionalment, i és directa i desinhibida. 

Tres vides que no tenen res en comú, fins al dia que cadascuna d'elles es troba... un bony al pit. Les tres vides faran un gir de 180 graus. Tres grans actrius del nostre país: l'Àngels Gonyalons, la Sara Espígul i la Sara Diego, es posen a la pell d'aquestes tres dones per explicar-nos amb tendresa, amb sensibilitat, però també amb molt sentit de l'humor, la seva vivència a partir de l'aparició de la malaltia.

Fitxa artística:

Autoria:  Cristina Clemente

Direcció:  Sergi Belbel 

Intèrprets:

Àngels Gonyalons - Rosa 

Sara Espígul - Àgata

Sara Diego - Carol 

Direcció de producció:  Josep Domènech

Cap de producció:  Blanca Arderiu

Producció executiva:  Macarena Garcia

Cap tècnica del teatre:  Marta Pérez

Màrqueting i comunicació de la companyia:  Bitò

Màrqueting i comunicació del teatre:  La Villarroel

Amb el suport de:  Generalitat de Catalunya – ICEC Institut Català de les Empreses Culturals

Distribució:  Bitò

És una producció de  Bitò 


Recomanat a partir de 14 anys

Villarroel Teatre

Adreça:
Villarroel, 87
Districte:
Eixample
Barri:
l'Antiga Esquerra de l'Eixample
Població:
Barcelona
On
Villarroel Teatre
Quan
Des de 02/04/2025 al 11/05/2025

Telèfon

Tel.:
93 451 12 34

Web

Web venda d'entrades:
https://www.lavillarroel.cat/ca/

També et pot interessar...