1a Trobada de l’ecosistema de Comunitats Energètiques

Tornar

La jornada "L'energia que coopera", organitzada per CoopCat i Coopsconsum, serà un punt de trobada i col·laboració per Comunitats Energètiques (CE), cooperatives, administracions públiques i ciutadania.

L'objectiu principal d'aquesta jornada és generar un espai de trobada, reconeixement mutu, intercanvi i col·laboració entre federacions, cooperatives, entitats, ateneus cooperatius administracions locals, i altres actors vinculats a les CE, per tal de:

  • Debatre i identificar reptes comuns, inquietuds operatives i normatives, dificultats d'implementació i mancances en l'accés a recursos.
  • Construir una visió compartida de futur per al sector, que permeti identificar línies prioritàries de desenvolupament i àmbits d'actuació conjunta.
  • Avançar cap a l'articulació d'una estratègia conjunta, que permeti sumar forces, compartir recursos i dissenyar accions coordinades d'incidència i desplegament sectorial.
  • Explorar fórmules per a l'articulació estable del teixit dels diferents agents actius actualment, per tal de plantejar estratègies conjuntes d'incidència política i institucional i poder influir de forma col·lectiva en les polítiques públiques, la normativa i els marcs de finançament.

Aquesta trobada es planteja no només com un espai puntual, sinó com un primer pas cap a una coordinació estructurada de l'ecosistema de les CE cooperatives.

Podeu consultar el programa en aquest enllaç.

Horaris

Associació Research and Degrowth International

Adreça:
Carrer de la Constitució, 19
Districte:
Sants-Montjuïc
Barri:
la Bordeta
Població:
Barcelona
On
Associació Research and Degrowth International
Quan
07/11/2025

També et pot interessar...