Espectacle itinerant musical "Estàs com un llum" **Cancel·lat per pluja**

Tornar

Acte suspès

Durant aquestes festes, unes figures singulars recorren els carrers comercials de la ciutat. Tenen una pantalla de llum al cap —com una tulipa antiga que s'il·lumina— i caminen amb pas tranquil, observant, saludant, acostant-se a la gent i a les botigues. Són portadors de llum, sí, però també de records, oficis i vides de barri.

Aquesta acció escènica ens parla dels que fan ciutat des del dia a dia: la peixa­tera que tanca la parada, el viatjant que visita comerços, la dona que arrossega el carro de la compra, la turista perduda, la corredora matinera o el ferreter de confiança. Personatges reals o simbòlics, que amb humor i tendresa il·luminen la quotidianitat i ens recorden que la llum de Nadal també neix de la proximitat, l'esforç i el vincle amb el comerç del barri.

Una performance visual, poètica i silenciosa (o quasi), que convida a mirar amb uns altres ulls allò que passa cada dia.

Horaris

Av. Meridiana amb c. de la Corunya

Adreça:
Avinguda Meridiana, 97 - 97B
Districte:
Sant Martí
Barri:
el Clot
Població:
Barcelona
On
Av. Meridiana amb c. de la Corunya
Quan
16/12/2025

També et pot interessar...