Xerrada 'Les matemàtiques en el cinema d’animació (Pixar)' a càrrec de Toni Susín

Volver

El món de l'animació per ordinador es va revalorar amb l'arribada de Pixar. Des del punt de vista tecnològic, també ha suposat un salt endavant pel que fa a la simulació de molts aspectes físics i matemàtics que s'han introduït per mitjà dels seus personatges. A la pel·lícula Monsters Inc (2001), la simulació de la roba de Boo, la nena protagonista i el moviment dels pèls de Sulley, el monstre blau, són el primer exemple dels models de deformació aplicats de manera integrada en una producció d'animació. Explicarem les matemàtiques vinculades a tots aquests efectes i com alguns conceptes físics i geomètrics, formen part de les eines del món actual de l'animació per ordinador.

A càrrec de Toni Susín, matemàtic

Horarios

Biblioteca Gabriel García Márquez

Dirección:
Plaça de Carmen Balcells Segalà, 1
Distrito:
Sant Martí
Barrio:
Sant Martí de Provençals
Ciudad:
Barcelona
Dónde
Biblioteca Gabriel García Márquez
Cuándo
20/03/2025

Teléfono

Tel.:
93 002 65 12​

También puede interesarte...