Trobada 'Afterwork El Periódico' amb Laia de Nadal

Volver

Laia de Nadal és doctora a Veterinària per la UAB i catedràtica de Biologia Molecular i Bioquímica del Departament de Medicina i Ciències de la Vida de la UPF. Ha estat subdirectora del departament de ciències de la salut i la vida, i des del 2021, vicerectora de Transferència del Coneixement, un vicerectorat que té com a objectiu apropar la Universitat a la societat a través de la transferència, la innovació i l'emprenedoria.

Forma part de diversos projectes nacionals i internacionals i és membre de diferents panells científics. Imparteix la docència als graus de Biologia Humana i Enginyeria Biomèdica, i dirigeix ​​també diverses tesis doctorals.

El 2023 va prendre possessió del càrrec de rectora de la Universitat Pompeu Fabra, càrrec que desenvoluparà fins al 2026.

El gener d'aquest any ha estat nomenada nova presidenta de l'Associació Catalana d'Universitats Públiques (ACUP), entre els objectius de la qual és defensar els interessos de les universitats públiques i el seu rol a la societat.

De Nadal ens en parlarà sobre el present i el futur de l'educació superior i quins són els pròxims reptes i transformacions que experimentarà el sistema universitari de Catalunya.

Horarios

Otros

Se celebra en:
Casa SEAT.

Casa SEAT

Dirección:
Pg Gràcia, 109
Distrito:
Gràcia
Barrio:
la Vila de Gràcia
Ciudad:
Barcelona
Dónde
Casa SEAT
Cuándo
24/04/2025

También puede interesarte...