"Tothom a Barcelona", de Rocío Quillahuaman

Volver

Dibuixem totes les persones que viuen a Barcelona!

És possible dibuixar tota la gent que viu en una ciutat? Comencem pel que tenim a prop. En aquest taller les persones tenen una missió: dibuixar la gent que forma part de les seves vides a Barcelona. La persona que els ven el pa, que els cobra al supermercat, que els arregla la roba, que neteja les cases o els edificis, que els ven flors, que els ensenya coses, que conversa amb elles als bars, que les cura, que cuida les seves àvies, o la seva pròpia família, amigues o companyes de feina: la gent que forma part de la vida quotidiana. Hi trobareu dos bols, un amb aquests noms i un altre amb diverses propostes de cares.

L'objectiu és que fem un exercici de memòria de tota aquella gent que forma part del nostre dia a dia a Barcelona i que, entre tots, els donem l'espai que mereixen. A veure si entre tots dibuixem totes les persones que viuen en aquesta ciutat!

Tipus de públic: tots els tipus de públic, de totes les edats.

Modalitat de participació: oberta, durant tota la franja horària, amb entrada/sortida lliure per part del públic.

Accessibilitat:  espai reservat i tranquil. Espai de lactància. Adaptat per a mobilitat reduïda.

CV

Rocío Quillahuaman va néixer a Lima el 1994 i va arribar a Barcelona el 2005. Va estudiar Comunicació Audiovisual a la UB i ha treballat com a redactora i guionista. Als vint anys va començar a dibuixar retrats per diversió, però la cosa se li va escapar de les mans: ha dibuixat més de tres-cents retrats, que ha exposat a Madrid i Barcelona. De manera autodidacta es va llançar a crear vídeos d'animació que es van fer molt populars a les xarxes socials, pel seu to crític i humorístic. El llenguatge propi de les seves creacions i el sentit de l'humor mordaç i sarcàstic amb el qual fa observacions sobre la cultura i la societat contemporànies l'han convertit en una artista de referència. Col·labora creant peces d'animació i il·lustració amb diverses marques, organitzacions i entitats.

Ha fet més de vuit-centes animacions i també ha escrit el seu primer llibre, Marrón , editat per l'editorial Blackie Books. Va ser resident a la Reial Acadèmia d'Espanya a Roma durant el 2024 i hi va realitzar el seu primer curt d'animació. Actualment està experimentant amb el documental: la seva primera peça està exposada a Art Nou - Primera Visió.

https://rocioquillahuaman.com

@rocioquillahuaman

Horarios

Otros

Se celebra en:
Centre de Coneixement i Recerca.

Museo Picasso - Centre de Coneixement i Recerca

Dirección:
Pl Jaume Sabartés, 1
Distrito:
Ciutat Vella
Barrio:
Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera
Ciudad:
Barcelona
Dónde
Museo Picasso - Centre de Coneixement i Recerca
Cuándo
De 18/10/2025 a 19/10/2025

Teléfono

Centraleta:
93 256 30 00

También puede interesarte...