L'objectiu d'aquest taller és treballar la memòria des de dos aspectes diferents: el purament cognitiu amb exercicis de memòria escrits i orals, i el treball corporal, fent especial incidència en la memòria a partir del moviment.
A càrrec de l'Associació Esportiva de Sarrià – Sant Gervasi
Horarios
| Días | Horas | Preus | Observaciones | |
|---|---|---|---|---|
|
Dilluns |
d'11.30 h a 13.00 h |
Entrada general: 68.97 €
Reducció i subvenció dels imports als cursos, informeu-vos en el mateix centre |
Cal inscripció prèvia Places limitades |
Otros
- Inscripciones en:
- Centre Cívic Vil·la Florida.
Inscripcions presencials: cal demanar cita prèvia trucant al 932 546 265 a partir del dia 2 de setembre a les 10 h. Les hores per a la inscripció es donaran a partir del dimecres 3 de setembre en endavant. La cita prèvia no confirma la plaça. L’horari de les matrícules presencials és de 10 a 14.30 h i de 15.30 a 20.30 h.
Inscripcions en línia a partir de dimecres 3 de setembre a les 10 h, en horari ininterromput i mentre quedin places, a https://vflorida.inscripcionscc.com
- Se celebra en:
- Centre Cívic Vil·la Florida.
Centre Cívic Vil·la Florida
- Dirección:
- Carrer de Muntaner, 544
- Distrito:
- Sarrià-Sant Gervasi
- Barrio:
- Sant Gervasi - la Bonanova
- Ciudad:
- Barcelona
- Cuándo
- De 29/09/2025 a 01/12/2025
Teléfono
- Tel.:
- 932546265
Web
- Web:
- http://ajuntament.barcelona.cat/ccivics/vil.laflorida
- Web inscripcions:
- https://vflorida.inscripcionscc.com