Taller 'Joieria artesanal'

Volver

Experimentarem una de les tècniques més antigues com és la cera perduda. Mitjançant aquest procés i a través del modelatge, farem que les nostres creacions plàstiques es converteixin en metall. Coneixerem diferents tècniques en cera i utilitzarem eines pròpies de la joieria, fins a obtenir les nostres peces en metall. Veurem el caràcter orgànic que posseeixen les joies que van ser modelades amb cera i explorarem diferents acabats sense necessitat de maquinària.

Material necessari (adquirit per l’alumnat): capsa, quadern i bolígraf. Recomanem adquirir aquest material un cop iniciat el taller, seguint les indicacions del professorat.

Horarios

Otros

Inscripciones en:
Centre Cívic Josep Maria Trias i Peitx.

Renovacions: del dilluns 18 de novembre al dissabte 7 de desembre

Noves inscripcions: dilluns, 9 de desembre.

Modalitat d’inscripcions en línia. En cas que no es pugui fer per dificultats tècniques, és imprescindible trucar al centre a partir del 9 de desembre ( 934 480 499).

Horari de dilluns a divendres de 09.00 h a 22.00 h i dissabtes de 09.00 h a 14.00 h.


Se celebra en:
Centre Cívic Josep Maria Trias i Peitx.

Centre Cívic Josep Maria Trias i Peitx

Dirección:
Riera Blanca, 1*3
Distrito:
Les Corts
Barrio:
la Maternitat i Sant Ramon
Ciudad:
Barcelona
Dónde
Centre Cívic Josep Maria Trias i Peitx
Cuándo
De 13/01/2025 a 14/03/2025

Teléfono

Tel.:
934480499

También puede interesarte...