Taller 'El cultiu de tardor i hivern'

Volver

En aquest taller aprendrem a preparar la sembra tant de llavor directa com de planter. Coneixerem com utilitzar el calendari de sembra per adaptar-nos a les estacions i optimitzar la producció, i treballarem conceptes clau com les associacions i les rotacions de cultius per afavorir un hort més saludable, divers i productiu.

A càrrec de Carolina Domínguez

Horarios

Otros

Inscripciones en:
Centre Cívic Vil·la Florida.

Inscripcions presencials: cal demanar cita prèvia trucant al 932 546 265 a partir del dia 2 de setembre a les 10 h. Les hores per a la inscripció es donaran a partir del dimecres 3 de setembre en endavant. La cita prèvia no confirma la plaça. L’horari de les matrícules presencials és de 10 a 14.30 h i de 15.30 a 20.30 h.

Inscripcions en línia a partir de dimecres 3 de setembre a les 10 h, en horari ininterromput i mentre quedin places, a https://vflorida.inscripcionscc.com

Se celebra en:
Centre Cívic Vil·la Florida.

Centre Cívic Vil·la Florida

Dirección:
Carrer de Muntaner, 544
Distrito:
Sarrià-Sant Gervasi
Barrio:
Sant Gervasi - la Bonanova
Ciudad:
Barcelona
Dónde
Centre Cívic Vil·la Florida
Cuándo
10/11/2025

Teléfono

Tel.:
932546265

También puede interesarte...