El servei d’autotramitació assistida consisteix en unes posicions dotades d’ordinador, pantalla, impressora i escàner, on es podrà tramitar electrònicament, comptant amb l’ajut i el suport del personal especialitzat de l’oficina. Cal disposar d’identitat digital idCAT Mòbil o PIN-Clave, podent gestionar prop d'una vintena de tràmits municipals:
- Certificat històric empadronament
- Certificat de residència electrònic signat pel secretari de l'Ajuntament de Barcelona
- Volant convivència
- Volant residència
- Alta Padró Municipal d’Habitants de Barcelona
- Alta per naixement al Padró Municipal d’Habitants de Barcelona
- Canvi de domicili al Padró Municipal d'Habitants de Barcelona.
- Inscripció d'animals en el Registre censal d'animals de companyia i animals salvatges en captivitat
- Llicència per a la tinença i conducció de gossos potencialment perillosos
- Certificat negatiu de deute amb l’Ajuntament de Barcelona
- Certificat de pagament de tributs, multes i preus públics)
- Domiciliació bancària de tributs municipals i preus públics
- Còpia del document per fer el pagament de tributs i preus públics municipals
- Còpia del document per fer el pagament de multes i sancions imposades per l'Ajuntament de Barcelona
- Queixes i suggeriments
- Servei de teleassistència de l'Ajuntament de Barcelona
- Targeta d'aparcament per a persones amb discapacitat
- Titularidad:
- Pública
Horarios
Días | Horas | |||
---|---|---|---|---|
De dilluns a divendres |
de 09.00 h a 14.00 h i
de 16.00 h a 19.30 h |
Servei d’Autotramitació Assistida -
- Dirección:
- Carrer de Sicília, 216 - 218
- Distrito:
- Eixample
- Barrio:
- el Fort Pienc
- Ciudad:
- Barcelona
- Servei d’Autotramitació Assistida -
- Dirección
- Carrer de Sicília, 216 - 218