Servei d’Autotramitació Assistida - Oficina d'Atenció Ciutadana Monumental

Volver

El servei d’autotramitació assistida consisteix en unes posicions dotades d’ordinador, pantalla, impressora i escàner, on es podrà tramitar electrònicament, comptant amb l’ajut i el suport del personal especialitzat de l’oficina. Cal disposar d’identitat digital idCAT Mòbil o PIN-Clave, podent gestionar prop d'una vintena de tràmits municipals:

  • Certificat històric empadronament
  • Certificat de residència electrònic signat pel secretari de l'Ajuntament de Barcelona
  • Volant convivència
  • Volant residència
  • Alta Padró Municipal d’Habitants de Barcelona
  • Alta per naixement al Padró Municipal d’Habitants de Barcelona
  • Canvi de domicili al Padró Municipal d'Habitants de Barcelona.
  • Inscripció d'animals en el Registre censal d'animals de companyia i animals salvatges en captivitat
  • Llicència per a la tinença i conducció de gossos potencialment perillosos
  • Certificat negatiu de deute amb l’Ajuntament de Barcelona
  • Certificat de pagament de tributs, multes i preus públics)
  • Domiciliació bancària de tributs municipals i preus públics
  • Còpia del document per fer el pagament de tributs i preus públics municipals
  • Còpia del document per fer el pagament de multes i sancions imposades per l'Ajuntament de Barcelona
  • Queixes i suggeriments
  • Servei de teleassistència de l'Ajuntament de Barcelona
  • Targeta d'aparcament per a persones amb discapacitat

Titularidad:
Pública

Horarios

Servei d’Autotramitació Assistida -

Dirección:
Carrer de Sicília, 216 - 218
Distrito:
Eixample
Barrio:
el Fort Pienc
Ciudad:
Barcelona
Servei d’Autotramitació Assistida -
Dirección
Carrer de Sicília, 216 - 218

Teléfono

Tel.:
010
Desde fuera del àrea metropolitana :
931537010 Tarifa ordinària