Projecció "Ellas en la ciudad"

Volver

Direcció de Reyes Gallegos [Documental - 2025]

Cinc dones, veïnes de la perifèria sevillana, protagonitzen aquest documental que reivindica la memòria col·lectiva i la força invisible que ha sostingut les ciutats. Relats de lluita, cures i resistència en barris dissenyats sense tenir-les en compte, però transformats gràcies a elles. Una mirada des del feminisme i l'urbanisme per entendre cinquanta anys de canvi social a través de les veus que han estat callades massa temps.

Reyes Gallegos, urbanista, fotògrafa i doctora arquitecta, debuta al cinema amb aquest projecte nascut del seu treball de camp als barris de Sevilla. Autora de la sèrie fotogràfica #ellasenlaciudad i coordinadora del projecte "La ciudad viva", hi aporta una mirada crítica i poètica sobre la relació entre espai urbà i desigualtat. En col·laboració amb Rafael Cobos, Gallegos signa una opera prima que suma activisme, memòria i cinema documental.

Durada: 70 minuts

Versió original en castellà

Horarios

Otros

Inscripciones en:
Centre Cívic Can Clariana Cultural.

Es pot reservar l’entrada a la web www.canclariana.cat, presencialment al centre o bé trucant al 93 763 72 99. Les entrades es poden reservar des de 15 dies abans a partir de les 10 hores.

Se celebra en:
Centre Cívic Can Clariana Cultural.

Centre Cívic Can Clariana Cultural

Dirección:
Carrer de Felip II, 222
Distrito:
Sant Andreu
Barrio:
el Congrés i els Indians
Ciudad:
Barcelona
Dónde
Centre Cívic Can Clariana Cultural
Cuándo
18/11/2025

Teléfono

Inscripciones:
937 637 299

También puede interesarte...