
Experiencia inmersiva. Una exposición dedicada a los dragones del Modernismo, con una visión diferente de la historia de Barcelona y su relación con esta criatura fantástica.
"Dragones modernistas, leyendas de fuego" nos hace viajar por todo el mundo a través de dos experiencias audiovisuales muy potentes. En la planta -1 del Museo Digital, en la Sala Inmersiva, de casi 400 metros cuadrados de superficie, se proyecta una película en 360º elaborada a partir de los mitos y leyendas de los dragones como figura mitológica en Cataluña y en todo el mundo.
A continuación se encuentra la Sala VR, habilitada con gafas de realidad virtual con las que podremos viajar por dentro de la casa y sobrevolar la Barcelona de 1900 sobre uno de los pequeños dragones que forman parte decorativa de las farolas de la entrada de la Casa Amatller.
Horarios
Días | Horas | Preus | Observaciones | |
---|---|---|---|---|
Cada dia |
de 10.00 h a 22.00 h |
Entrada general de: 0 a 18.5 €
Dilluns a divendres: Entrada general (adults de 13 a 64 anys): 14,50 € Entrada Senior (adults + de 65 anys): 9,50€ Entrada Junior (de 3 a 12 anys): 9,50€ Nens menors de 3 anys: Gratuït Pack familiar 3 ( 1 adult + 2 juniors): 28,50€ Pack familiar 4 (2 adults + 2 juniors / 1 adult + 3 juniors): 38 € Visita de grup (grups > 10 persones): 12 € per persona
Caps de setmana, festius i vigílies de festius: Entrada general (adult de 13 a 64 anys): 18,50€ Entrada Senior (adults + de 65 anys): 14 € Entrada Junior (de 3 a 12 anys): 14 € Nens menors de 3 anys: Gratuït Pack familiar 3 (1 adult + 2 juniors): 36 € Pack familiar 4 (2 adults + 2 juniors / 1 adult + 3 juniors): 48 € Visita de grup (grups > 10 persones): 15,50 € per persona |
Últim accés a les 20:30h |
Otros
- Se celebra en:
- Museu Digital.
L’exposició temporal del nou Museu Digital de la Casa Amatller està dedicada als dracs del Modernisme, amb una visió diferent de la història de Barcelona i la seva relació amb aquesta criatura fantàstica.
Durant segles, els dracs han alimentat llegendes i inspirat històries. Si saltem al segle XIX, la Casa Amatller tampoc és una excepció pel que fa als dracs: els veiem serpentejar a escultures i gàrgoles, rematant forjats i decorant la façana. Els trobem arreu de la ciutat i del territori, protagonitzant les nostres tradicions i dominant les nostres festes. Fins i tot en ple segle XXI els dracs continuen seduint-nos com a protagonistes dels fenòmens més grans de la cultura popular audiovisual a través del cinema, de les sèries i dels videojocs.
“Dracs Modernistes, Llegendes de Foc”, ens fa viatjar arreu del món a través de dues experiències audiovisuals molt potents. La planta -1 del Museu Digital compta amb la Sala Immersiva de quasi 400 m2 de superfície, on es projecta una pel·lícula en 360º elaborada a partir dels mites i llegendes dels dracs com a figura mitològica a Catalunya i arreu del món. A continuació es troba la Sala VR, habilitada amb ulleres de realitat virtual amb les quals els visitants podran viatjar per dins de la casa i sobrevolar la Barcelona del 1900 damunt d’un dels petits dracs que formen part decorativa dels fanals de l’entrada de la Casa Amatller.
Casa Amatller - Museu Digital
- Dirección:
- Pg Gràcia, 41
- Distrito:
- Eixample
- Barrio:
- la Dreta de l'Eixample
- Ciudad:
- Barcelona
- Cuándo
- De 19/05/2023 a 30/09/2024
Teléfono
- Tel.:
- 644 290 286
Web
- Web venda d'entrades:
- https://casaamatllerdigital.com/
También puede interesarte...
-
Taller 'Viatja a les properes exposicions'
- Dónde:
- Centre Cívic Ateneu Fort Pienc
- Cuándo:
- Del 03/10/2023 al 12/12/2023
-
Taller 'Creació de narratives futuristes' en relació a l'exposició: ''Nosaltres, interpretats per les flors''
- Dónde:
- Centre Cívic Joan Oliver - Pere Quart
- Cuándo:
- 23/11/2023
-
Cicle "Fet al barri": Mostra d'obres de l'alumnat d'art coaching
- Dónde:
- Centre Cívic Can Clariana Cultural
- Cuándo:
- Del 30/11/2023 al 22/12/2023
-
Visita guiada i taller amb Maragda Cuscuela
- Dónde:
- Centre Cívic El Coll - La Bruguera
- Cuándo:
- 21/12/2023
-
Taller 'Viatge a les exposicions de Barcelona' *NOU*
- Dónde:
- Centre Cívic Urgell
- Cuándo:
- Del 03/10/2023 al 13/12/2023
-
Tallers Oberts BCN 2023
- Dónde:
- Diversos punts de Barcelona i l'Hospitalet de Llobregat
- Cuándo:
- Del 10/11/2023 al 12/11/2023
-
Taller 'Arrenjament floral' en relació a l'exposició: ''Nosaltres, interpretats per les flors''
- Dónde:
- Centre Cívic Joan Oliver - Pere Quart
- Cuándo:
- 28/11/2023
-
8è Cicle d'Humor als barris de Gràcia 'Gràcia Riu'
- Dónde:
- Diferents equipaments dels barris de Gràcia
- Cuándo:
- Del 04/10/2023 al 03/11/2023
-
Exposició permanent sobre la història del temple del Sagrat Cor del Tibidabo
- Dónde:
- Parròquia del Sagrat Cor de Jesús del Tibidabo - Basílica
- Cuándo:
- Evento permanente
-
Exposició permanent 'Col·lecció d'escultura'
- Dónde:
- Museu Frederic Marès
- Cuándo:
- Evento permanente
-
Exposició permanent del Museu Picasso
- Dónde:
- Museo Picasso
- Cuándo:
- Evento permanente
-
Exposició 'Doble creu. Escultura de Carles Berga'
- Dónde:
- Castell de Montjuïc
- Cuándo:
- Evento permanente
-
Exposició permanent 'Estudi - biblioteca de Frederic Marès'
- Dónde:
- Museu Frederic Marès
- Cuándo:
- Evento permanente
-
Exposició permanent 'Gabinet del col·leccionista'
- Dónde:
- Museu Frederic Marès
- Cuándo:
- Evento permanente
-
Exposició "Centenari del pont viaducte de Vallcarca"
- Dónde:
- Centre Cívic El Coll - La Bruguera
- Cuándo:
- Del 28/09/2023 al 23/10/2023
-
Exposició ''Entrem a Barcelona''
- Dónde:
- Centre Cívic Sarrià
- Cuándo:
- Del 02/10/2023 al 29/12/2023
-
Taller 'Viatge a les exposicions de Barcelona'
- Dónde:
- Centre Cívic Matas i Ramis
- Cuándo:
- Del 05/10/2023 al 14/12/2023
-
Exposició 'De la imatgeria festiva de la Barceloneta"
- Dónde:
- Mercat Barceloneta
- Cuándo:
- Del 28/09/2023 al 08/10/2023
-
Exposició "L'art de l'oli i l'aquarel·la"
- Dónde:
- Centre Cívic Drassanes
- Cuándo:
- Del 03/10/2023 al 30/10/2023
-
Exposició 'Plantes, remeis i apotecaris. El jardí medieval del monestir de Pedralbes'
- Dónde:
- Museu Reial Monestir de Santa Maria de Pedralbes
- Cuándo:
- Evento permanente
Si quieres hacer alguna rectificación sobre esta actividad…háznosla llegar