"Dragones modernistas, leyendas de fuego"

Volver

Experiencia inmersiva. Una exposición dedicada a los dragones del Modernismo, con una visión diferente de la historia de Barcelona y su relación con esta criatura fantástica.

"Dragones modernistas, leyendas de fuego" nos hace viajar por todo el mundo a través de dos experiencias audiovisuales muy potentes. En la planta -1 del Museo Digital, en la Sala Inmersiva, de casi 400 metros cuadrados de superficie, se proyecta una película en 360º elaborada a partir de los mitos y leyendas de los dragones como figura mitológica en Cataluña y en todo el mundo.

A continuación se encuentra la Sala VR, habilitada con gafas de realidad virtual con las que podremos viajar por dentro de la casa y sobrevolar la Barcelona de 1900 sobre uno de los pequeños dragones que forman parte decorativa de las farolas de la entrada de la Casa Amatller.

Horarios

Otros

Se celebra en:
Museu Digital.

L’exposició temporal del nou Museu Digital de la Casa Amatller està dedicada als dracs del Modernisme, amb una visió diferent de la història de Barcelona i la seva relació amb aquesta criatura fantàstica.

Durant segles, els dracs han alimentat llegendes i inspirat històries. Si saltem al segle XIX, la Casa Amatller tampoc és una excepció pel que fa als dracs: els veiem serpentejar a escultures i gàrgoles, rematant forjats i decorant la façana. Els trobem arreu de la ciutat i del territori, protagonitzant les nostres tradicions i dominant les nostres festes. Fins i tot en ple segle XXI els dracs continuen seduint-nos com a protagonistes dels fenòmens més grans de la cultura popular audiovisual a través del cinema, de les sèries i dels videojocs.

“Dracs Modernistes, Llegendes de Foc”, ens fa viatjar arreu del món a través de dues experiències audiovisuals molt potents. La planta -1 del Museu Digital compta amb la Sala Immersiva de quasi 400 m2 de superfície, on es projecta una pel·lícula en 360º elaborada a partir dels mites i llegendes dels dracs com a figura mitològica a Catalunya i arreu del món. A continuació es troba la Sala VR, habilitada amb ulleres de realitat virtual amb les quals els visitants podran viatjar per dins de la casa i sobrevolar la Barcelona del 1900 damunt d’un dels petits dracs que formen part decorativa dels fanals de l’entrada de la Casa Amatller.

Casa Amatller - Museu Digital

Dirección:
Pg Gràcia, 41
Distrito:
Eixample
Barrio:
la Dreta de l'Eixample
Ciudad:
Barcelona
Dónde
Casa Amatller - Museu Digital
Cuándo
De 19/05/2023 a 30/09/2024

Teléfono

Tel.:
644 290 286

Web

Web venda d'entrades:
https://casaamatllerdigital.com/

También puede interesarte...

Si quieres hacer alguna rectificación sobre esta actividad…háznosla llegar