
Representación floral. Una muestra de artistas españoles, latinoamericanos y asiáticos contemporáneos que comparten la temática floral como nexo común.
Casa Asia y Casa Vicens presentan "Después de la niebla, primeras flores. Oriente y los orientalismos, del modernismo a la modernidad", una exposición que congrega por primera vez en Barcelona a 24 artistas contemporáneos que comparten un nexo común, la temática floral, aunque cada uno elabora su propio discurso creativo utilizando diferentes formatos y soportes, como el dibujo, la pintura, la fotografía, el vídeo y la instalación. Este proyecto expositivo pone en relación el orientalismo del modernismo y la mundialización del arte actual.
La exposición temporal está incluida en el precio de las entradas de la Casa Vicens.
Horarios
Días | Horas | Preus | ||
---|---|---|---|---|
Cada dia |
de 10.00 h a 20.00 h |
Entrada general: 18 €
Entrada reduïda: 16 € . Estudiant de 12 a 25 anys . Membres família nombrosa o monoparental . Gent gran (+ 65 anys . Persones amb discapacitat (un acompanyant gratuït)
Entrada gratuïta: . Nens fins a 11 anys . membres de l'ICOM . Club Super3 . Nit Europea dels Museus . Dia Internacional dels Museus . 22 de maig (Santa Rita)
Els preus a la taquilla tenen un increment de 2,5 € per persona |
Otros
- Se celebra en:
- Casa Vicens.
Casa Àsia i Casa Vicens presenten el projecte expositiu “Després de la boira, primeres flors. Orient i els orientalismes, del modernisme a la modernitat”. Aquesta exposició reuneix ,per primera vegada a Barcelona, obra de 24 artistes espanyols, llatinoamericans i asiàtics contemporanis que aporten la creació personal en la interpretació de la representació floral.
La temàtica floral és el nexe que uneix les obres de tots els artistes que participen en aquest projecte amb diferents suports: el dibuix, la pintura, la fotografia, el vídeo i la instal·lació. Un projecte expositiu que posa en relació l’orientalisme del modernisme i la mundialització de l’art a dia d’avui.
Dels 24 artistes que participen a la mostra 11 són espanyols: Antoni Muntadas (instal·lació),Javier Garcerá (pintura), Pablo Marchante (pintura), Teresa Esteban (pintura), Joan Fontcuberta (fotografia), Nicolás Combarro (fotografia), Linarejos Moreno (fotografia), Paula Anta (fotografia), Manuel V. Alonso (dibuix), Marina Nuñez (vídeo), i Marisa González (vídeo-instal·lació). La nord-americana Ana Nance (fotografia) i el francès Jean Marie del Moral (fotografia) tenen nacionalitat espanyola.
9 són asiàtics: els japonesos Mari Ito (instal·lació pictòrica), Takashi Murakami (pintura), Yasumasa Morimura (fotografia), Nobuyoshi Araki (fotografia) i Azuma Makoto (vídeo). Els coreans Han Sungpil (vídeo) i Lee Lee Nam (vídeo), la xinesa Luo Min (pintura) i la filipina Wawi Navarroza (fotografia). Completen l’exposició 2 artistes llatinoamericans: el colombià Alberto Baraya (instal·lació) i la peruana Cecilia Paredes (fotografia).
La comissària de l’exposició, Menene Gras Balaguer, defineix el projecte expositiu com “una posada en comú de la representació de formes florals afí a totes les produccions contemporànies que s’han agrupat, suscitant un interès particular per la vigència de la representació floral a l’art contemporani; i, de l’altra, partint de la temàtica floral que comparteixen aquests artistes, plantejar les connexions que es poden perfilar entre els treballs que es mostren, la història que els precedeix i els vincles que acrediten el seu interès, en tant que manifestacions posades en valor per la historiografia artística i la crítica contemporània”.
Casa Vicens
- Dirección:
- C Carolines, 18*24
- Distrito:
- Gràcia
- Barrio:
- la Vila de Gràcia
- Ciudad:
- Barcelona
- Dónde
- Casa Vicens
- Cuándo
- De 26/04/2023 a 07/01/2024
Web
- Web:
- http://www.casavicens.org
- Web venda d'entrades:
- https://casavicens.org/ca/compra-entrades/
También puede interesarte...
-
10a Fira "B'Ars. Barcelona International Arts & VFX Fair" - Edició híbrida
- Dónde:
- Edifici Imagina
- Cuándo:
- 14/12/2023
-
Exposició 'Barcelona 1700. De les pedres a les persones'
- Dónde:
- El Born Centre de Cultura i Memòria
- Cuándo:
- Evento permanente
-
Exposició permanent sobre la memòria històrica i industrial de la Colònia Castells
- Dónde:
- Als carrers Montnegre amb Equador
- Cuándo:
- Evento permanente
- Exposició "Poesia com a refugi comunitari"
-
Exposició permanent 'Pensada per fer pensar' i projeccions audiovisuals
- Dónde:
- Consorci del Parc Natural de la Serra de Collserola
- Cuándo:
- Evento permanente
-
Exposició permanent de les figures d'imatgeria festiva dels barris de Sant Martí
- Dónde:
- Centre d'Imatgeria Festiva de Sant Martí - Can Saladrigas
- Cuándo:
- Evento permanente
-
"Festa Major de la Sagrera": 9è Concurs de Fotografia Festa Major 2023
- Dónde:
- Espai 30 - La Sagrera
- Cuándo:
- Del 16/11/2023 al 17/12/2023
-
Exposició 'Del món al museu. Disseny de producte, patrimoni cultural'
- Dónde:
- DHub Disseny Hub Barcelona
- Cuándo:
- Evento permanente
-
Exposició 'Pessebre: Vuit segles de tradició i artesania'
- Dónde:
- Espai Albert Musons
- Cuándo:
- Del 29/11/2023 al 02/02/2024
-
Exposició ' Llocs sagrats de Barcelona'
- Dónde:
- Centre Cívic La Cadena
- Cuándo:
- Del 01/12/2023 al 31/01/2024
-
Exposició "El camino del artista"
- Dónde:
- Casal de Barri La Llacuna
- Cuándo:
- Del 21/11/2023 al 22/12/2023
-
Exposició "Skiá – Graphé. El dibuix de l'ombra"
- Dónde:
- Biblioteca Esquerra de l'Eixample - Agustí Centelles
- Cuándo:
- Del 09/11/2023 al 21/12/2023
-
Exposició “Diàlegs amb la mirada"
- Dónde:
- Centre Cívic Can Castelló
- Cuándo:
- Del 06/11/2024 al 24/11/2024
-
Exposició 'SOM AQUÍ! Les dones en el disseny. 1900 – Avui'
- Dónde:
- DHub Disseny Hub Barcelona
- Cuándo:
- Del 05/10/2023 al 07/01/2024
-
Exposició "Joan Miró i l’escriptura de les coses"
- Dónde:
- Fundació Joan Miró - Museu
- Cuándo:
- Del 27/09/2023 al 24/03/2024
-
Exposició 'Primary. La primera línia contra la desforestació'
- Dónde:
- Centre Cívic Pati Llimona - Sala d'Exposicions Montserrat Roig
- Cuándo:
- Del 14/12/2023 al 13/01/2024
-
Exposició 'Confusiones'
- Dónde:
- Centre Cívic Font de la Guatlla
- Cuándo:
- Del 23/11/2023 al 20/12/2023
-
Exposició del mes "L’art d’emmarcar plantes i els dibuixos d’animals"
- Dónde:
- Casal de Barri La Barraca del Carmel
- Cuándo:
- Del 04/12/2023 al 29/12/2023
-
Exposició 'Dracs Modernistes, Llegendes de Foc'
- Dónde:
- Casa Amatller - Museu Digital
- Cuándo:
- Del 19/05/2023 al 30/09/2024
-
Exposició permanent 'Barcelona 1900'
- Dónde:
- Casa Amatller - Museu Digital
- Cuándo:
- Evento permanente
Si quieres hacer alguna rectificación sobre esta actividad…háznosla llegar