Espectacle "Coses que cauen del cel"

Volver

Durant la matinada del 24 de desembre de 1858, al mig d'un camp de civada, va caure un meteorit que, segons diuen, portava una curiosa radiació que afectava algunes persones, atorgant-los unes irrefrenables ganes d'escriure, inventar històries i fer poesia. Coses que cauen del cel és el relat del fet documentat de la caiguda, barrejat amb aires de realisme màgic, explicat sota les faldilles d'un braser, les brases del qual estan a punt d'extingir-se.

Dora Cantero i Joan Bramon Mora.

Horarios

Otros

Inscripciones en:
Centre Cívic Casa Golferichs.

Reserves el dilluns de la setmana de l’activitat a partir de les 10 h a www.golferichs.org, per telèfon (93 323 77 90) o presencialment. Es podran reservar dues entrades màxim per persona.

Obertura de portes 30 minuts abans de l’activitat. Es permetrà l’accés a la sala fins a 5 minuts abans de l’inici de l’acte. Les entrades no recollides en aquest temps, perdran la seva reserva. Un cop començat l’acte, no es podrà accedir a l’espai. 

Se celebra en:
Centre Cívic Casa Golferichs.

Centre Cívic Casa Golferichs

Dirección:
Gran Via de les Corts Catalanes, 491
Distrito:
Eixample
Barrio:
la Nova Esquerra de l'Eixample
Ciudad:
Barcelona
Dónde
Centre Cívic Casa Golferichs
Cuándo
12/03/2026

Teléfono

Inscripciones:
93 323 77 90

Web

Web inscripcions:
http://www.golferichs.org/

También puede interesarte...