Conferència 'Una brúixola moral'

Volver

La brúixola és un instrument força eficaç per orientar-nos, situar-nos i no perdre el nord. Quan necessitem orientació per distingir entre allò just o injust, el que està bé o malament i hem de determinar quina acció moral duem a terme, la brúixola moral ens dona les eines necessàries i ens ajuda a no perdre'ns. Hume i Kant ens proposen dues eines diferents: les emocions i la raó.

Horarios

Otros

Inscripciones en:
Centre Cívic Casa Golferichs.

Reserves el dilluns de setmana de l’activitat a partir de les 10 h a www.golferichs.org, per telèfon (93 323 77 90) o presencialment. 

Es podran reservar dues entrades màxim per persona. Les reserves de les activitats que siguin en dilluns es faran el dilluns de la setmana anterior. 

Obertura de portes 15 minuts abans de les activitats. Un cop començat l’acte, no es podrà accedir a l’espai.


Se celebra en:
Centre Cívic Casa Golferichs.

Centre Cívic Casa Golferichs

Dirección:
Gran Via de les Corts Catalanes, 491
Distrito:
Eixample
Barrio:
la Nova Esquerra de l'Eixample
Ciudad:
Barcelona
Dónde
Centre Cívic Casa Golferichs
Cuándo
23/02/2026

Teléfono

Inscripciones:
93 323 77 90

También puede interesarte...