Concert ''Martha Argerich i el ‘Carnaval de las Indias’ "

Volver

Fitxa artística

Orquestra del Reial Cercle Artístic de Barcelona 

Martha Argerich i Alan Kwiek, pianos

Annie Dutoit-Argerich,narradora

Glen Cortese,director

Programa

P. Lasser: Vocalise 

F. Poulenc: Concert per a dos pianos 

M. Migó: Carnaval de las Indias

Martha Argerich lidera un programa inusitat, ric en influències franceses, americanes i catalanes. La música de Philip Lasser combina les harmonies coloristes provinents de l'impressionisme francès amb les propietats de la música americana contemporània. El lirisme corprenedor del seu Vocalise, hereu de l'escola de Nadia Boulanger i Narcís Bonet, enllaça amb el Concert per a dos pianos de Francis Poulenc, una de les obres més vibrants i captivadores del compositor parisenc, font inesgotable de sorpreses, humor i lirisme. 

El refinament tant harmònic com melòdic no és només un tret distintiu de Poulenc, sinó també un model per a compositors com Lasser o Marc Migó, qui clou el programa amb el seu Carnaval de las Indias. Mirall deformant del cèlebre Carnaval dels animals de Saint-Saëns, aquesta obra s'inspira en la mitologia d'Amèrica Llatina i en el realisme màgic tan propi d'aquest territori. 

El text de l'argentí Gonzalo Demaría articula aquesta obra escrita per a Alan Kwiek i Annie Dutoit-Argerich, que rebrà l'estrena catalana de les mans dels seus dedicataris.

Horarios

Otros

Se celebra en:
Palau de la Música Catalana.

Palau de la Música Catalana

Dirección:
C Palau de la Música, 2
Distrito:
Ciutat Vella
Barrio:
Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera
Ciudad:
Barcelona
Dónde
Palau de la Música Catalana
Cuándo
22/07/2025

Teléfono

Venta de entradas:
93 295 72 07 Taquilles del Palau

Web

Web venda d'entrades:
https://www.palaumusica.cat/

También puede interesarte...