ACTIVITAT ADAPTADA PERNOCTACIÓ COLÒNIES D'ESTIU PER A INFANTS AMB PLURIDISCAPACITAT - NEXE FUNDACIÓ PRIVADA - De 1 a 21 anys - CASA DE COLÒNIES ADAPTADA LA CONRERIA (Tiana - Barcelona)

Volver

Inscripcions a partir de l’1 d'abril

Colònies d'estiu per infants i joves amb pluridiscapacitat, on aquest any el centre d'interès anirà al voltant dels jocs del món.

Instal·lació accessible

*** Avís important: aquesta activitat té un preu superior al màxim fixat o recomanat per l'Ajuntament. En cas que sol·liciteu beca, l'import de la beca no es calcularà en base al preu real de l'activitat sinó en base als preus màxims establerts a les Bases reguladores per a l'atorgament de subvencions a infants i adolescents. (Pàg.34-35).

Horarios

Otros

Inscripciones en:
Nexe Fundació Privada.

Inscripcions presencials amb cita prèvia: Telèfon: 635191798 Horaris: Dilluns a divendres de 10 a 13h   (PER FER INSCRIPCIÓ PRESENCIAL, IMPORTANT CONCERTAR CITA PRÈVIA)

Promogut per :
Nexe Fundació Privada.
Organizado por:
Nexe Fundació Privada.

CASA DE COLÒNIES ADAPTADA LA CONRERIA

Dirección:
Carretera B500, Km 6,
Ciudad:
Tiana
Dónde
CASA DE COLÒNIES ADAPTADA LA CONRERIA
Cuándo
De 14/07/2025 a 25/07/2025

También puede interesarte...