28è Festival Solidari "Guanya´t el Cel del Pare Manel"

Volver

Després de més de 28 anys d'història, el Festival Guanya't el Cel amb/del Pare Manel arriba al seu final. Han estat 28 edicions per a compartir i celebrar amb vosaltres, amigues i amics del Manel Pousa, el compromís del Pare Manel amb la vida i les persones. I com no pot ser d'una altra manera, tanquem aquest cicle amb un llaç d'Or.

Si totes les edicions han estat especials, aquesta ho és encara més perquè acomiadem el Festival amb el record de tantes bones estones compartides. La edició 28, la 27 i l'ou com en va dir el Jose Corbacho, és la darrera oportunitat per guanyar-nos un tros de cel.

Omplirem una vegada més el Teatre Victòria, celebrarem i gaudirem plegades i tornarem amb noves propostes, encara per inventar, on seguir-nos trobant i celebrant el llegat que ens ha deixat el Pare Manel. 

Gràcies Pepe Rubianes, Carles Flavià i Manel per haver-nos ensenyat el camí per arribar fins aquí, per a Guanyar-se el Cel.

ARTISTES PARTICIPANTS

JOAN MANUEL SERRAT, TXABI FRANQUESA, T DE TEATRE, JUDIT NEDDERMANN I PAU FIGUERES, CARLOS BLANCO, SOL PICÓ, LA TERREMOTO DE ALCORCÓN, BRIGITTA LAMOURE, JOSÉ CORBACHO, GUILLEM ALBÀ, PEP PLAZA, LOVE OF LESBIAN, BRODAS BROS, CATALUNYA FREE STYLE i moltes més sorpreses, per a la que serà la darrera edició del festival.

Horarios

Otros

Se celebra en:
Teatre Victòria.
Organizado por:
Fundació Pare Manel.

Teatre Victòria

Dirección:
Av Paral.lel, 65*67
Distrito:
Sants-Montjuïc
Barrio:
el Poble-sec
Ciudad:
Barcelona
Dónde
Teatre Victòria
Cuándo
06/05/2025

Teléfono

Tel.:
933249742