Trobada amb l'escriptora xinesa Sheng Keyi

Volver

En el marc del cicle de Casa Asia “Trobades amb escriptores i escriptors d'Àsia”, la novel·lista Sheng Keyi conversarà amb Teresa I. Tejeda sobre els temes que aborda a la seva obra. A través de la seva mirada literària, l'autora explora la societat xinesa contemporània, amb una atenció especial a la condició de la dona i els canvis socials del país.

Sheng Keyi (1973) és una novel·lista l'obra de la qual descriu la realitat social xinesa, centrant-se en la condició canviant de l'existència de les dones i en la vida dels pobres de les zones rurals. A través de l'al·legoria, també aborda la història recent del seu país, sempre a la recerca de la veritat i desvetllant els diversos tabús de la societat.

Paraules de benvinguda:

  • José Pintor, director general de Casa Àsia
  • Wang Jinwei, codirectora de la Fundació Institut Confuci de Barcelona

Dialoguen:

  • Sheng Keyi, escriptora
  • Teresa I. Tejeda, llicenciada en Filologia Hispànica per la Universitat de Salamanca; en Teoria de la Literatura i Literatura Comparada per la Universitat de Granada i Doctorada en Humanitats per la Universitat Pompeu Fabra.

Presenta i modera:

  • Yasmín Paricio, coordinadora de Política, Societat i Programes Educatius de Casa Asia

Traducció consecutiva xinès-espanyol

Horarios

Fundació Institut Confuci de Barcelona

Dirección:
C Elisabets, 10*LI
Distrito:
Ciutat Vella
Barrio:
el Raval
Ciudad:
Barcelona
Dónde
Fundació Institut Confuci de Barcelona
Cuándo
01/04/2025

Teléfono

Tel.:
932379269

También puede interesarte...