Para buscar entidades y equipamientos o cursos y talleres, accede a la Guía BCN completa.

Fotografía. La muestra reúne cerca de 90 fotografías de las series más emblemáticas del dúo artístico, que han llevado a cabo durante veinte años.
Foto Colectania presenta "El Indestructible", la primera exposición fotográfica de Albarrán Cabrera en un centro de arte.
La pareja artística formada por Ángel Albarrán y Anna Cabrera ha creado un universo de belleza en torno al tiempo, la identidad y la memoria.
Su obra se caracteriza por la diversidad de técnicas fotográficas que utilizan y que infunden en sus imágenes una carga estética y artesanal muy especial.
La muestra incluye una selección de fotografías de sus series fotográficas más relevantes: The Mouth of Krishna, The Indestructible, This is you here, Kairos y Nyx.
Encontrarás más información sobre la exposición en la web de Foto Colectania.
Horarios
Días | Horas | Preus | Observaciones | |
---|---|---|---|---|
Dimecres, dijous, divendres i dissabte |
d'11.00 h a 14.30 h i
de 16.00 h a 20.00 h |
Entrada general: 5 €
Reduïda: 3 € - Estudiants - Majors 65 anys - Membres del TresC - Subscriptors La Vanguardia - Docents - Carnet de Biblioteques - Associacions de Fotògrafs - Carnet Jove - Targeta client Laie
Gratuït: - 1r diumenge de mes - Amics i socis de Foto Colectania - Alumnes de les escoles amigues - Premsa - Membres de l'ICOM - Aturats - Discapacitats - Menors de 14 anys
Entrada compartida amb KBr Fundació MAPFRE: 8 € |
Inauguració el 27 de juny a les 20 h | |
diumenges |
d'11:00 h a 15:00 h |
Otros
- Se celebra en:
- Fundació Privada Foto Colectania.
Ángel Albarrán i Anna Cabrera han treballat de manera col·laborativa com a fotògrafs des de l’any 1996. Influïts per pensadors, cineastes, escriptors i artistes, tant occidentals com orientals, utilitzen el mitjà fotogràfic per qüestionar les idees preconcebudes sobre el temps, el lloc o la identitat. D’aquesta manera, el seu treball aconsegueix assolir una nova noció de la percepció com a element clau per entendre no només l'art, sinó la pròpia experiència vital.
“La fotografia ens ajuda a comprendre la realitat, les imatges són com notes visuals en un quadern”, subratllen Albarrán Cabrera. El seu univers poètic ens convida a fer un viatge oníric: emprendre el vol entre els buits de l'espessor, lliscar sobre la superfície plana de les aigües, plomatge de color negre nacrat o d'un blanc immaculat, centelleig de pètals vellutats… Les seves imatges, entre la realitat i la il·lusió, exploren la nostra relació amb un món tangible. El temps, la memòria i la presència gairebé física de la bellesa recorren tota l'obra d'aquests fotògrafs.
Per aconseguir-ho, Albarrán Cabrera utilitzen una gran varietat de procediments fotogràfics: impressió en platí/pal·ladi, gelatina de plata, cianotípia, impressió pigmentada, etc. Tot plegat confereix a les seves imatges una textura especial i fa que la seva proposta sigui molt singular: “Entenem la fotografia com un objecte, i el mitjà fotogràfic, com una eina que ens permet passar d’un concepte a una imatge i, finalment, a un objecte concret. No ens interessa que la imatge reprodueixi la realitat, sinó intentar crear un artefacte que tingui prou informació i interès perquè entri a formar part de la narrativa de qui se’l mira. És aquí on cada procés, amb les seves característiques concretes, és capaç de crear una realitat amb estil propi”.
L'obra d'Albarrán Cabrera és present en col·leccions públiques i privades, i les seves publicacions editorials gaudeixen d’una gran acollida, tant a nivell nacional com internacional.
Fundació Privada Foto Colectania
- Dirección:
- Pg Picasso, 14
- Distrito:
- Ciutat Vella
- Barrio:
- Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera
- Ciudad:
- Barcelona
- Cuándo
- De 28/06/2023 a 07/01/2024
Teléfono
- Tel.:
- 932171626
También puede interesarte...
-
"Drap-Art 23" Festival Internacional d'Art Sostenible de Catalunya
- Dónde:
- Diferents espais del Barri Gòtic
- Cuándo:
- Del 26/10/2023 al 21/12/2023
-
Exposició permanent 'Gabinet del col·leccionista'
- Dónde:
- Museu Frederic Marès
- Cuándo:
- Evento permanente
-
Exposició 'Doble creu. Escultura de Carles Berga'
- Dónde:
- Castell de Montjuïc
- Cuándo:
- Evento permanente
-
Exposició 'Plantes, remeis i apotecaris. El jardí medieval del monestir de Pedralbes'
- Dónde:
- Museu Reial Monestir de Santa Maria de Pedralbes
- Cuándo:
- Evento permanente
-
Exposició permanent 'Estudi - biblioteca de Frederic Marès'
- Dónde:
- Museu Frederic Marès
- Cuándo:
- Evento permanente
-
Nadal als Museus: Pesebre tradicional en el Museo Frederic Marès
- Dónde:
- Museu Frederic Marès
- Cuándo:
- Del 25/11/2023 al 07/01/2024
-
Exposició 'Mostra dels tallers de voluntariat de Can Verdaguer'
- Dónde:
- Centre Cívic Can Verdaguer
- Cuándo:
- Del 01/12/2023 al 30/12/2023
-
Exposició 'Catalunya mar enllà. Tres segles de marina catalana. S XVIII-XX'
- Dónde:
- Museu Marítim de Barcelona
- Cuándo:
- Evento permanente
-
Exposició 'Prehistòries. Catalunya abans de Catalunya'
- Dónde:
- Museu d'Arqueologia de Catalunya
- Cuándo:
- Evento permanente
-
Taller 'Viatge a les exposicions de Barcelona'
- Dónde:
- Centre Cívic Matas i Ramis
- Cuándo:
- Del 05/10/2023 al 14/12/2023
-
Exposició permanent 'Col·lecció d'escultura'
- Dónde:
- Museu Frederic Marès
- Cuándo:
- Evento permanente
-
Exposició 'La Fabra i Coats abans i ara. Síntesi històrica'
- Dónde:
- Centre de Normalització Lingüística de Sant Andreu
- Cuándo:
- Evento permanente
-
Exposició 'Casa Vicens, la primera casa de Gaudí: manifest de la seva obra'
- Dónde:
- Casa Vicens
- Cuándo:
- Evento permanente
-
Exposició permanent 'Col·lecció Permanent del MEAM'
- Dónde:
- Museu Europeu d'Art Modern
- Cuándo:
- Evento permanente
-
VIII Fira "Steampunk Barcelona"
- Dónde:
- Nau Bostik
- Cuándo:
- Del 02/03/2024 al 03/03/2024
-
Tardor de pau a Horta-Guinardó: Exposició 'BCN-DH International Photo Festival'
- Dónde:
- Casal d'Entitats Mas Guinardó
- Cuándo:
- Del 01/12/2023 al 31/12/2023
-
Exposició 'Nadals a Europa'
- Dónde:
- Centre Municipal de Cultura Popular de Sant Andreu
- Cuándo:
- Del 15/12/2023 al 10/01/2024
-
Exposició 'Anti-Futurisme Cimarron'
- Dónde:
- Centre d'Arts Santa Mònica
- Cuándo:
- Del 12/10/2023 al 31/01/2024
-
Exposició 'Animals a bord'
- Dónde:
- Museu Marítim de Barcelona
- Cuándo:
- Del 27/10/2023 al 03/03/2024
-
Exposició 'La Gran Bellesa'
- Dónde:
- Fundació Privada Vila Casas - Museu de Pintura Contemporània Can Framis
- Cuándo:
- Del 21/06/2023 al 15/12/2023
Si quieres hacer alguna rectificación sobre esta actividad…háznosla llegar