Conferència “La maçoneria i el Ritus de York”

Volver

El pròxim dijous, 19 de juny a les 18.30 h es durà a terme a la Biblioteca Pública Arús la conferència La maçoneria i el Ritus de York, a càrrec de Josep María Albouy Martí.

La conferència s'estructurarà en dues parts ben diferenciades. La primera —i principal— estarà dedicada a una anàlisi aprofundida de la maçoneria com a institució i, especialment, el paper que desenvolupa en el món contemporani. Es posarà èmfasi en la seva presència actual, els seus objectius i la manera com interactua amb la societat moderna.

La segona part de la conferència se centrarà específicament en el Ritus de York. S'hi exposarà la seva història, les característiques pròpies que el diferencien d'altres ritus, i les peculiaritats dins de la maçoneria.

Horarios

Otros

Se celebra en:
Biblioteca Pública Arús.
Organizado por:
Biblioteca Pública Arús.

Biblioteca Pública Arús

Dirección:
Passeig de Sant Joan, 26
Distrito:
Eixample
Barrio:
el Fort Pienc
Ciudad:
Barcelona
Dónde
Biblioteca Pública Arús
Cuándo
19/06/2025

Teléfono

Tel.:
932565950

También puede interesarte...