Xerrada 'Cervell i consciència'

Back

Aquest cicle de cinc diàlegs sobre el cervell ofereix una mirada única i accessible als grans reptes del coneixement humà. Des de la salut mental fins a la consciència, la memòria, l'envelliment i la relació entre cervell i tecnologia, les converses reuneixen investigadors i investigadores de primer nivell per compartir el que avui sabem —i el que encara ignorem— sobre l'òrgan que ens defineix qui som. Cada sessió convida a reflexionar sobre aspectes que ens afecten directament com a persones i com a societat: com pensem, com recordem, com envellim i com la ciència pot millorar la nostra qualitat de vida sense perdre de vista les implicacions ètiques. Amb un llenguatge entenedor i esperit obert, els diàlegs volen apropar la neurociència a la ciutadania i estimular la curiositat per entendre millor el cervell, la ment i el futur que estem construint.

A càrrec de Rodrigo Quian Quiroga, ICREA @ Hospital del Mar Research Institute (IMIM) i Núria Sebastián, Brain & Cognition, Universitat Pompeu Fabra

Què sabem —i què encara ignorem— sobre què és i com emergeix la consciència? Un diàleg entre neurociència, filosofia i intel·ligència artificial per entendre millor com el cervell dona lloc a l'experiència subjectiva i a la percepció del món.

Schedule

Others

Registration at:
Centre Cívic Guinardó.

Obertura d’inscripcions quinze dies abans de l’inici de l’activitat.

Occur on:
Centre Cívic Guinardó.

Centre Cívic Guinardó

Address:
Ronda del Guinardó, 113 - 133
District:
Horta-Guinardó
Neighborhood:
el Guinardó
City:
Barcelona